سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22882
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: همزمان با عید سعید قربان ۲ تن از  ایثارگران بازنشسته این شرکت در شهرستان دشتی تجلیل شدند.     به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اردشیر مذکوری با تبریک عید سعید قربان اظهار داشت: اکبر کردی  و…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 22 مرداد 1398 - 14:10

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: همزمان با عید سعید قربان ۲ تن از  ایثارگران بازنشسته این شرکت در شهرستان دشتی تجلیل شدند.

 

 

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اردشیر مذکوری با تبریک عید سعید قربان اظهار داشت: اکبر کردی  و محمد درستعمل  ۲ بازنشسته ایثار گر شرکت بودند که با حضور مدیران ارشد شرکت تجلیل شدند.

 

 

وی بیان کرد: ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار پیشگام دفاع از آب و خاک کشور شدند و اکنون باید قدردان تلاش های آنان باشیم چراکه امنیت امروز کشور نیز مرهون تلاش های آنان است.

مذکوری ادامه داد:  هدف از این دیدارها این است که یاد و خاطره های ایثارگران گرامی داشته و به آنان گفته شود آسایش و امروز کشور ثمره این ایثارها و از جان گذشتگی های جانبازان، ایثارگران و شهیدان است که در کارنامه پرافتخار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ثبت و صبط شده است.
وی افزود: در این راستا بازدید و سرکشی از آنها در مناسبت های های مختلف از اهمیت فوق العاده برخوردار است و در راستای تجدید عهد با آرمان های انقلاب اسلامی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی  برق استان بوشهر ادامه داد: در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به مناسبت اعیاد مختلف با حضور در کانون گرم خانواده های بازنشستگان و بویژه ایثارگران از خدمات آنها قدرشناسی می کند.
وی عنوان کرد: تجلیل از ایثارگران یک اقدام ارزشمند است که در راستای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار می شود.

مذکوری گفت: تجلیل از بازنشستگان یادآوری فعالیت های صادقانه همکارانی است که در طول دوران خدمتی خود منشا دستاوردهای فراوانی برای صنعت برق استان بوشهر شدند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا