سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22328
تعداد نظرات: ۱۲

نشست علنی شورای شهر بوشهر امروز عصر با حضور ۱۵ الی ۱۶ نفر از بانوان باعث تعجب اعضای شورا و اصحاب رسانه شد.   « صدای استان »؛ حضور تعداد ۱۵ -۱۶ نفر از بانوان چادری در صحن شورای شهر بوشهر باعث تعجب همگان شده بود. وضعیت بصورتی بود که همه صندلی‌ها پر بود و…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 16 تیر 1398 - 22:48

نشست علنی شورای شهر بوشهر امروز عصر با حضور ۱۵ الی ۱۶ نفر از بانوان باعث تعجب اعضای شورا و اصحاب رسانه شد.

 

« صدای استان »؛ حضور تعداد ۱۵ -۱۶ نفر از بانوان چادری در صحن شورای شهر بوشهر باعث تعجب همگان شده بود. وضعیت بصورتی بود که همه صندلی‌ها پر بود و تعدادی سرپا ایستاده بودند .

 

 

کسی از حضور بدون هماهنگی آنها اطلاعی نداشت  . با رسمیت پیدا کردن جلسه شورای شهر ،  دهدار رییس شورا اجازه داد یک نفر به عنوان نماینده جمع صحبت کند.

 

 

یکی از بانوان به عنوان نماینده جمع اظهار داشت :

 

 

مخالف ورزش و تفریحات خانم‌ها نیستیم ولی پلاژ بانوان یک محل عمومی برای شنا و تفریح خانم‌ها است . 

 

 

ایروبیک  ورزشی است که با حرکات خاص همراه آهنگ در سالن‌های ورزشی با حرکات ناموزون انجام می‌شود ولی پلاژ بانوان مکانی است که خانم‌ها باید فراغت فکری داشته باشند . لباسی که بانوان می‌پوشند بعضا مسائل شرعی به دنبال دارد و آنجا نظارتی بر پوشش خانم‌ها ندیده‌ایم و در بحث شرعی، دیدن بدن خانم‌ها برای خانم‌ها هم حد و حدود دارد.

 

 

حتی شنیده‌ایم برای حمام آفتاب،  خانم‌ها بصورت عریان استفاده می‌کنند که بازهم حکم شرعی دارد و چون مادران، دختران را همراه خود به پلاژ  می‌آورند شاهد خانم‌هایی هستند که تعویض لباس را در ملا عام انجام می‌دهند که این می‌تواند بازخوردهای منفی داشته باشد.

 

 

 ورزش ایروبیک با لباس شنا در پلاژ شنا جایگاهی ندارد شاید این آهنگ‌ها برای ما خوشایند نباشد و حتی با خانم عبداله زاده صحبت شده بود که آهنگ‌ها پالایش شده باشد اما روز چهارشنبه که آنجا بودم آهنگی پخش شد که من بلد نیستم ولی به اینصورت بود «دُپس دُپس دُپس» با صدای خارجی و آهنگ هم بصورتی بود که آدم را برای حرکت ورزشی آماده می‌کرد هم پخش شد که خانم ها شروع  به رقصیدن کردند.

 

 

نباید فقط درخواست یک قشر  را در نظر بگیریم شاید فردا درخواست زومبا یا رقص باله داشته باشند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۱۲
صادق
22:48 - 1398/04/16

با سلام
کاش جوابیه شورا هم گذاشته بودید

ناشناس
22:48 - 1398/04/16

با سلام
اگر قرار به لشکر کشی و دانستن نظرات جمع و همه ی بانوان هست، بفرمایید تا گروه مقابل هم لشکریان خویش را آماده نموده آنگاه نظر سنجی فرمایید.تا بوده رای به اکثریت بوده

زن بوشهر
22:48 - 1398/04/16

ایشون میتونن اون یک ساعتی که ورزش هست ساعت نه تا ده شب اونجا نباشن اصلا چه معنی میده خانم در سطح ایشون این ساعت از شب اونجا باشن، تو این چند سالی که پلاژ میرم تیپ و استایل ها همین بوده و اون خانم های لختی که ایشون مثال میزنم، اکثر خانم هایی هستن که از آداب بدورن حتی نمیدونن مایو چیه با بلوز شلوار یا هر چیز دیگه ای میان پلاژ نمیدونن پوشش این مکان ها باید باید باشه متاسفانه این دسته از افراد رو استخر راه نمیدن موقع تعویض لباس هم تصور همون عمومی دارن… اینکه هرچیزی به خوش آمدن و نیامدن ما باشه درست نیست، یه اتفاقی رخ داده که واقع واقع من از متولی اون تشکر میکنم، هیچ برنامه ای جمعی تو این شهر برای بانوان نیست و این برنامه واقعا تو روحیه و انرژی تاثیر مثبتی داره، البته اشتباه شورا این بود که این برنامه رو تو روز رایگان روزی که از هر جا مینی بوس و اتوبوس آدم ور میداره میاره برگزار کرد…
و در مورد جمله آخرتون تا الان در مورد بانوان تماما درخواست یک قشر خاص بوده، الان که تو یک محیط مجاز یک برنامه متفاوت صورت گرفته این حد از تعصب کور کورانه قابل درک و فهم نیست.

ناشناس
22:48 - 1398/04/16

یعنی پلاژ که میریم باید با تیشرت و شلوار یا مانتو و شال بریم پس چرا پلاژ بانوان و ساختن .موافق برهنگی و عریان بودن نیستم اما پوشیدن لباس شنا و لباسهایی که مخصوص شنا هستن در شرع ما چه حکمی دارد .موزیک ورزشی داری بیس هستش قرار نیست با شجریان و شهرام ناظری ایروبیک کار کنن .حالا فرض خانمها با موزیک رقصیدن چه اتفاقی افتاد اختلاس کردن .حق کسی و ضایع کردن .به کسی توهین و بی احترامی کردن .مال فقیر و یتیم و خوردن چی شد چرا اینقدر جبهه گیری میکنید .

ناشناس
22:48 - 1398/04/16

تا وقتی که چنین افکار کوته فکرانه ای داشته باشند هیچ جای پیشرفتی نیست.وقتی برای رفاه حال بانوان تفریح سالم ورزشی برا مادران و دختران در نظر گرفته میشود آن هم مطابق قوانین و ضوابط در مکانی کاملا زنانه و خاص به جای قدردانی و تشکر بسیار زشت و ناپسند است که یک زن و یا تعدادی چادر سر کرده و چنین حرفهایی بزنند. پس باید در استخر ها هم تخته شود بخاطر پوشش بانوان و زندگی غار نشینی را پیشه کنند. واقعا جای بسی تاسف است برای اینچنین افکار پوسیده و مضحکی که هنوز وجود دارند .وای به حال دخترانشان… کاش کمی اندیشه بود .تا وقتی که این افراد باشند جایی برای پیشرفت و شادی بانوان نیست … حتی در فضایی کاملا زنانه!

    ناشناس
    22:48 - 1398/04/16

    خانم محترم تا افرادی مثل شما باشن جامعه به فساد کشیده میشه.

ناشناس
22:48 - 1398/04/16

به نظرم اون کسی که خبر را نوشته سواد درست و حسابی نداره.
لشکرکشی یعنی چه؟؟؟
اینکه عده ای خانم برای دغدغه زن و بچه های شما قد علم می کنند ناراحتید؟
تو خبر نوشته عده ای چادری؟؟؟؟ جای تعجب است برای خبرگزاری. مگه جامعه اسلامی نیستیم پس کجای چادری بودن در صحن شورا تعجب دارد.
متاسفم

ناشناس
22:48 - 1398/04/16

………………………اتفاقا هفته پیش پلاژ بودم و از دیدن این برنامه ورزشی_تفریحی روحیم عوض شد.

ناشناس
22:48 - 1398/04/16

واقعا یه سوال دارم اینکه آیا رئیس شورا خبر را قبل از انتشار میخونه؟؟؟
فک نکنم اگه میخوند اجازه نمیداد
اگه هم خونده و اجازه داده که باید فاتحه شورا را خوند

ناشناس
22:48 - 1398/04/16

سلام وعرض ادب.چرانظرات خانمها کامل نوشته نشده؟اتفاقا تقاضا وپیشنهاداتی برای تفریح بیشتر وراحت تر دادند.خیلی هم دوستانه مساله رو مطرح کردن.چرا شما جوش میارید؟گفتندلباس ورزشی درباشگاه وایروبیک با شنا یکی نیست.ازقبل باهاشون صحبت شده بود ولی اظهار بی اطلاعی ازحضور کردند.درضمن این گروه ازخانما ازهمه ی اقشار بودندهمه تحصیل کرده ازدکتر واساتیددانشگاه گرفته تا….
الکی خط کشی نکنید

ناشناس
22:48 - 1398/04/16

متاسفم براکوته فکری عده ای غرب زده ظاهرا جای پلاژ و کاباره اشتباه گرفته شده مهمتر بحدی قبح. و زشتی برخی گناهان ریخته شده که حاضربه تهمت و تحریف درگفتارشخصی مردم دار ،صادق و مدافع حقوق شهروندی وقابل شناخت برای همه چهره های سیاسی بوده و هست باشد ضمنا صدق در اخبار از ارکان اصلی یک خبرگزاریست که طبق فایل صوتی که بنده گوش دادم اصلا مطالب فوق را تایید نمیکند انشالله همه باهم بدور ازهرگونه تفکر و جناح بازی برای بوشهری اباد با رعایت قوانین شرعی کوشا باشیم

ناشناس
22:48 - 1398/04/16

والا خوب راه سرگرم کردن مردم را پیدا کردید،بابا ملت دارن زیر فشار اقتصادی و گرونی له میشن، شما ها دنبال چی هستید؟

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا