جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26148
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :مردم همیشه در صحنه و انقلابی بوشهر امروز در چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در کنار آب‌های خلیج فارس با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری خلق کردند. به گزارش«صدای استان» به نقل از تسنیم؛ مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را  با حضور  نماینده ولی‌فقیه در استان،…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 23 بهمن 1398 - 09:42

صدای استان :مردم همیشه در صحنه و انقلابی بوشهر امروز در چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در کنار آب‌های خلیج فارس با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری خلق کردند.

حماسه بوشهری‌ها در راهپیمایی 22 بهمن از کنار آب‌های خلیج فارس + تصاویر‌

به گزارش«صدای استان» به نقل از تسنیم؛ مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را  با حضور  نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، سرلشکر رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن  که با فجر سلیمانی همراه است، بوشهری‌ها با  همراه داشتن عکس‌ها و  بنرهای سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با سردادن شعارهای درود بر خمینی سلام بر شهیدان، امروز روز آزادی است جای شهدا خالی است، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، سپهبد شهیدم راهت ادامه دارد، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است، راه نجات کشور راه ولایت بود و ۲۲ بهمن ماه روز شکست دشمن، مسیر راهپیمایی را  از بسیج مرکزی تا میدان شهید رئیسعلی دلواری در کنار آبهای خلیج فارس طی کردند.

در این تجمع  ضمن سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان بوشهری سرلشکر رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا سخنرانی کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا