جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26100
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس گروه امور مشاغل زیان آور سازمان تامین اجتماعی در بوشهر گفت: سازمان تامین اجتماعی در طرح دعوی رتبه اول و دوم را در دیوان عدالت اداری دارد، چون با کارگر و کارفرما در ارتباط است. به گزارش «صدای استان»؛ حسینعلی میرزایی در کارگاه آموزشی “همدلی برای اجرای دقیق قانون بازنشستگی در…

تاریخ انتشار: شنبه ، 19 بهمن 1398 - 11:28

صدای استان : رئیس گروه امور مشاغل زیان آور سازمان تامین اجتماعی در بوشهر گفت: سازمان تامین اجتماعی در طرح دعوی رتبه اول و دوم را در دیوان عدالت اداری دارد، چون با کارگر و کارفرما در ارتباط است.

به گزارش «صدای استان»؛ حسینعلی میرزایی در کارگاه آموزشی “همدلی برای اجرای دقیق قانون بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور” در بوشهر افزود: بیشترین شکایات مردمی  هم مربوط به دستمزد و عنوان شغلی است.

وی اضافه کرد: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی قصد داریم وحدتی را بین وزارت خانه‌های بهداشت، تعاون و سازمان تامین اجتماعی ایجاد کنیم تا از کارگران و کارفرمایان حمایت شود، سلیقه‌ها از بین برود و در کمیته‌های بدوی و تجدید نظر به صورت سلیقه‌ای عملی نشود، گزارش‌ها دقیق باشد، در حق کاگران و کارفرمایان اجحاف نشود و اصل قانون و آیین نامه اجرا بشود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر هم گفت: با بررسی آیین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و فرایند‌های رسیدگی سعی در کاهش مشکلات داریم.

عبداله شیرکوند افزود: در این کارگاه آموزشی کارشناسان استان‌های خوزستان، فارس و بوشهر  آیین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و فرایند‌های رسیدگی  را بررسی می‌کنند تا مشکلات کمتر شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا