جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26010
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : شاهین بوشهر اولین برد خود در لیگ برتر را در هفته هجدهم دشت کرد تا شانس بقای خود را برای ۱۲ هفته آینده جستجو کند.   به گزارش «صدای استان »؛در شرایطی که کمتر کسی تصور می‌کرد شاهین بوشهر در تهران و برابر پیکان به موفقیت بزرگی دست یابد، شاگردان میشو دست…

تاریخ انتشار: شنبه ، 12 بهمن 1398 - 11:49

صدای استان : شاهین بوشهر اولین برد خود در لیگ برتر را در هفته هجدهم دشت کرد تا شانس بقای خود را برای ۱۲ هفته آینده جستجو کند.

 

Image result for ‫برد شاهین مقابل پیکان‬‎به گزارش «صدای استان »؛در شرایطی که کمتر کسی تصور می‌کرد شاهین بوشهر در تهران و برابر پیکان به موفقیت بزرگی دست یابد، شاگردان میشو دست به کار بزرگی زدند و بعد از آتش بازی در نیمه اول با سه گل حریف خود را شکست دادند.

 

 

حسین فرکی که آخرین برد خود را در دربی خودروسازان به ارمغان آورده بود، اکنون با هشت شکست و تنها یک تساوی طی ۹ هفته اخیر لیگ برتر، در مسیر شراشیبی قرار گرفته و بعید نیست در هفته نوزدهم روی نیمکت این تیم حاضر نباشند.

 

 

شاهین بوشهر در نیمه اول و با گل‌های سجاد حیدری، سجاد مشکل پور و اسماعیل شریفات با برتری غافلگیرکننده و باورنکردنی راهی رختکن شدند. تلاش شاگردان حسین فرکی در نیمه دوم تنها با گلی که شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، به نتیجه رسید و آنها تنها یکی از گل‌ها حریف را پاسخ دادند.

 

 

اکنون پیکان با سیزده امتیاز شرایط سخت‌تری برای بقا و در حالی که در رده چهاردهم جا گرفته است، پیش روی خود می‌بیند و این در حالیست که شاهین با دستیابی به اولین پیروزی فصل خود با ۱۰ امتیاز به دنبال فرار از منطقه سقوط است.

 

 

کارت زرد: امیرحسین کریمی (دقیقه ۲۵)، محمد ستاری (دقیقه ۷۹)، شهریار مغانلو (دقیقه ۸۵) برای پیکان
ماکسیما کویلیتایا (دقیقه ۲۰)، اسماعیل شریفات (دقیقه ۳۴) برای شاهین بوشهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا