جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 26008
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم داوری بازی پارس جنوبی جم و گل گهر سیرجان عملکرد رضایت‌بخشی در مدیریت این دیدار نداشت. به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛هومن افاضلی روز جمعه پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پارس جنوبی جم برابر گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران افزود: بعد…

تاریخ انتشار: شنبه ، 12 بهمن 1398 - 10:33

صدای استان :سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم داوری بازی پارس جنوبی جم و گل گهر سیرجان عملکرد رضایت‌بخشی در مدیریت این دیدار نداشت.

به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛هومن افاضلی روز جمعه پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پارس جنوبی جم برابر گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران افزود: بعد از بازی ۷ بازیکن ما مصدومیت جدی داشتند و این نشان می‌دهد حریف فیزیکی بازی کرده است.

تیم داوری بازی پارس جنوبی با گل گهر عملکرد خوبی نداشت

وی بیان کرد: از تیم داوری گله دارم چون این مسائل را در کلاس داوری آموزش می‌دهند و چنانچه داور بازی را مدیریت می‌کرد این اتفاق‌ها نمی‌افتاد.

افاضلی ادامه داد: گلی که تیم گل‌گهر به ثمر رساند نیز به طور قطع در موقعیت آفساید رقم خورد.

در ادامه این نشست فیلم صحنه گل گل‌گهر پخش شد و سرمربی پارس جنوبی به حاضران در کنفرانس نشان داد گل تیم گل گهر در آفساید است.

وی اظهار کرد: هفته گذشته مقابل ذوب آهن هم یک پنالتی ما گرفته نشد، بازیکن حریف با دستش توپ را گرفت و به وسیله دست به بدنش حجم داد اما داور از آن به راحتی گذشت.

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: هفته گذشته این تیم ۵۰۰ پاس داشت و این نشان می‌دهد ما به دنبال فوتبالی که مردم از آن لذت ببرند هستیم اما برای تحقق این مهم تیم‌های داوری هم باید کمک کنند.
وی گفت: شب قبل از بازی ناظر داوری زنگ می‌زند و می‌گوید جای ما بد است و اگر آن را عوض نکنید کاری می‌کنم که پشیمان شوید، اینها همه مساله است.

افاضلی افزود: من از داوران عذرخواهی می‌کنم اما امکانات شهر ما در همین حدی است که توانستیم پذیرایی کنیم و تلاش کردیم آبرومندانه باشد اما این نباید روی نگرش داوری تأثیر بگذارد.

وی در ارتباط با بازی ندادن به مگنوباتیستا و متین کریم‌زاده عنوان کرد: این دو بازیکن زمان زیادی در تمرین‌ها حضور نداشتند باید تلاش کنند خودشان را به تیم تحمیل کنند چون بازیکنانی که تمرین بیشتری کرده‌اند هماهنگی بیشتری با تیم دارند.
سرمربی پارس جنوبی جم گفت: کریم‌زاده و باتیستا باید تلاش بیشتری کنند و ما هم روی آنها نظر مثبت داریم اما حضورشان در ترکیب تیم منوط به این است که خودشان را تحمیل کنند.

افاضلی در توضیح روش بازی تیمش اظهار کرد: زمان کمی است که با هم کار می‌کنیم و به‌طور قطع شرایط تیم ما در آینده بهتر می‌شود و مطمئنم رتبه بهتری به دست می‌آوریم.

وی ادامه داد: تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر می‌ماند و به طور قطع جایگاه بهتری هم به دست می‌آورد.

افاضلی گفت: ما امروز یک بازی مستقیم با یک حریف مستقیم داشتیم، این بازی ۶ امتیازی بود باید فاصله را با این تیم نگه می‌داشتیم، در وهله اول نباید اجازه می‌دادیم آنها دست پر از زمین خارج شوند و اولویت دوم ما این بود که سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود: بازیکنان ما باید خودشان، خودشان را باور کنند تا شخصیت این تیم شکل بگیرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا