پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25991
تعداد نظرات: ۲

براساس تصمیم مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان، قرار است تعطیلی پنجشنبه های این اداره لغو و از ساعت ۸ تا ۱۲ بر سرکار حاضر شوند.   « صدای استان »؛ مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در تصمیمی خلق الساعه پنج شنبه ها را دوباره برگردانده است.  هرچند این موضوع می‌تواند…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 10 بهمن 1398 - 19:30

براساس تصمیم مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان، قرار است تعطیلی پنجشنبه های این اداره لغو و از ساعت ۸ تا ۱۲ بر سرکار حاضر شوند.

Image result for ‫ثبت اسناد و املاک بوشهر‬‎

 

« صدای استان »؛ مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در تصمیمی خلق الساعه پنج شنبه ها را دوباره برگردانده است.  هرچند این موضوع می‌تواند برای ارباب رجوع مناسب باشد، ولی عدم کاهش ساعت کاری این اداره در سایر روزهای هفته و لغو تعطیلی آخر هفته به مذاق برخی کارمندان خوش نیامده است.

 

 

تماس های مکرر کارمندان ثبت اسناد در نقاط مختلف استان به صدای استان نسبت به این قضیه گلایه و حتی یکی از کارمندان استعفا داده است که سند استعفا موجود است.

 

 

با این تصمیم مادران و پدارن کارمند برای نگهداری فرزندان خود دچار مشکل شده اند و این اتفاق زندگی آنها را وارد چالش کرده است.

 

چرا در استان بوشهر هر مدیری به صورت فردی تصمیم می‌گیرند و حاضر است سارمانی را وارد چالش کنند و به فکر تبعات آن نباشد.

 

 


تعداد نظرات: ۲
ناشناس
19:30 - 1398/11/10

هر کارمندی علاوه بر زندگی کاری مثل هر انسان دیگری درگیر زندگی خانوادگی است عجیب است که برخی از مدیران بر خلاف تمام موازین شرعی و اخلاقی همچون دوران برده داری به کارمندان نگاه میکند و از ناچاری کارمند نهایت سو استفاده را می بردند .

ناشناس
19:30 - 1398/11/10

با این وضعیت اقتصادی که حقوق کارمندان نسبت به گذشته حداقل یک سوم شده و فشار روز افزون اقتصادی واقعا ظلمه که اینقدر به انها فشار اورد و یک موارد رفاهی جزیی مثل تعطیلی پنجشنبه ها هم از انها گرفت این کار باعث نارضایتی کارمند و درنتیجه نارضایتی ارباب رجوع هم خواهد شد

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا