چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25831
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: با وجود تعیین سهمیه بنزین برای قایق های صیادی این استان اما هنوز ابلاغی در این زمینه صورت نگرفته و می‌طلبد پیگیری ویژه در این زمینه صورت گیرد زیرا تاخیر بیشتر باعث مشکلات مضاعف این قشر خواهد شد. به گزارش « صدای استان »؛ عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 2 بهمن 1398 - 12:32

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: با وجود تعیین سهمیه بنزین برای قایق های صیادی این استان اما هنوز ابلاغی در این زمینه صورت نگرفته و می‌طلبد پیگیری ویژه در این زمینه صورت گیرد زیرا تاخیر بیشتر باعث مشکلات مضاعف این قشر خواهد شد.

به گزارش « صدای استان »؛ عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر افزود: با توجه به میزان بالای مصرف آبزیان در بوشهر و وضعیت معیشت و اشتغال دریایی در این استان، تعیین تکلیف و ابلاغ سهمیه بنزین قایق های صیادی  ضروری است.

وی همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهارداشت: بر اساس گزارش این سازمان ثبات نسبی در بازار این استان وجود دارد و امیدواریم این روند ادامه یابد.

گراوند ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام و روزهای پایانی سال، گشت‌های نظارت بر بازار با همکاری اداره‌های استاندارد، علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و بازرسی با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به هماهنگی و تدارک ویژه برای برپایی باشکوه نمایشگاه بهاره گفت: اداره‌های صنعت، معدن و تجارتدر شهرستان‌ها با حمایت فرمانداری‌ها در زمینه راه‌اندازی نمایشگاه بهاره اقدام کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر ادامه پویش نصب قیمت بر کالاها اظهار داشت: این اقدام بسیار خوبی است و هم استانی‌ها هم برای پیوستن به این پویش از خرید کالا بدون درج قیمت خودداری کنند.

استاندار بوشهر با انتقاد از عملکرد شهرداری بوشهر در زمینه ایجاد میدان میوه و تره بار در بوشهر بیان کرد: اقدامات شهرداری بوشهر در مورد ایجاد میدان‌های میوه و تره بار کند و غیر قابل قبول است.

وی افزود : قرار بوده شهرداری چند مکان را برای ایجاد میدان میوه و تره بار مشخص و در این زمینه اقدام کند اما این کار به تاخیر افتاده است و شهرداری بوشهر باید در اسرع وقت نسبت به ایجاد این مکان‌ها در محلات مختلف بوشهر اقدام کند.

گراوند تاکید کرد: برای تعادل قیمت در بوشهر، ایجاد میدان‌های میوه و تره بار ضروری است.

استاندار بوشهر ادامه داد: پیگیری لازم برای اختصاص سهمیه ویژه اقلام مورد نیاز ایام نوروز باید صورت گیرد و دستگاه متولی تامین مایحتاج شب عید برای استان اقدام کنند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه سردخانه نگهداری کالا در بوشهر اضافه کرد: اداراتی که سردخانه دارند مکلف هستند سردخانه‌ها را برای استفاده سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی در اختیار این دستگاه‌ها قرار دهند.

وی گفت: سازمان حمایت از مصرف کنندگان، در مورد قیمت تعرفه‌های سردخانه‌ها تجدید نظر کند و این موضوع از سوی مدیران استانی پیگیری شود.

وی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای تخلیه کالاهای اساسی در بندر بوشهر از جمله برنج گفت: اجرای لایروبی بندر بوشهر با هدف پهلوگیری کشتی ها با ظرفیت ۵۰ هزار تن زمینه و فرصتی برای رونق بندر بوشهر خواهد بود.

استاندار بوشهر بیان کرد: بزرگ ترین خدمت سازمان بنادر و دریانوردی ایران به استان بوشهر،  اجرا و تکمیل لایروبی بندر بوشهر و آماده کردن این بندر برای پهلوگیری کشتی هایی با ظرفیت ۵۰ هزار تن است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا