پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25795
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: باانجام فرایند تشکیل پرونده و مصاحبه، ۵۳۵ نفر از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی این اداره کل به جمعیت فرهنگیان استان اضافه می‌شوند. به گزارش« صدای استان » به نقل از ایرنا؛ غلامرضا دانش‌فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 1 بهمن 1398 - 14:00

صدای استان : معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: باانجام فرایند تشکیل پرونده و مصاحبه، ۵۳۵ نفر از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی این اداره کل به جمعیت فرهنگیان استان اضافه می‌شوند.

به گزارش« صدای استان » به نقل از ایرنا؛ غلامرضا دانش‌فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع مصاحبه شوندگان ۳۰۶ نفر زن و ۲۲۹ نفر مرد هستند.

وی اضافه کرد: از مجموع پذیرفته شدگان ۱۷۵ نفر آموزگار، ۲۶۰ نفر دبیر و ۱۰۰ نفر هنرآموز به ترتیب در مقاطع ابتدایی، متوسطه و هنرستان‌ها گزینش علمی به عمل آمد.

دانش فر ادامه داد: در مقطع ابتدایی با گزینش علمی انجام گرفته،زنان با تعداد ۱۵۶نفر در رتبه نخست و مردان با ۱۹ نفر در رتبه بعدی قرار گرفتند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: برخلاف مقطع ابتدایی که در گزینش علمی انجام گرفته بیشترین تعداد نصیب زنان شد، مردان در مقطع متوسطه و هنرستان‌ها با تعداد ۲۱۰ نفر دارای بیشترین سهم شدند و زنان با ۱۵۰ نفر در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

وی یادآورشد: در مجموع ۲۳ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی شامل ۱۳ زن و  ۱۰ نفر مرد  نیز در این آزمون حضور پیدا نکرده که به عنوان غایب  به حساب می‌آیند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا