پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25775
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: این باشگاه از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در موضوع پرونده‎های آموزش رای چهار میلیارد ریالی به سود خود گرفت. به گزارش «صدای استان»؛ سعید مسیگر افزود: به دنبال پیگیری‌های حدود چهار ماهه و دادخواست های باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با وکالت عبدالصمد ابراهیمی و سارا…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 30 دی 1398 - 14:12

صدای استان : مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: این باشگاه از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در موضوع پرونده‎های آموزش رای چهار میلیارد ریالی به سود خود گرفت.

به گزارش «صدای استان»؛ سعید مسیگر افزود: به دنبال پیگیری‌های حدود چهار ماهه و دادخواست های باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با وکالت عبدالصمد ابراهیمی و سارا سپهری مهر در خصوص حق آموزش بازیکنان سابق این باشگاه، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران آرای خود را صادر کرد.

وی بیان کرد: در این رابطه باشگاه سپاهان به پرداخت حق آموزش پنج سال محمدمحبی به مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال  بانضمام هزینه دادرسی و جریمه تاخیر پرداخت محکوم شد وچنانچه ده روز پس از قطعیت رای، این مبالغ را پرداخت نکند از دو پنجره نقل وانتقالات محروم خواهد شد.

مسیگر ادامه داد: باشگاه پارس جنوبی جم نیز به پرداخت حق آموزش چهار سال محمد پورشاکر به مبلغ یک میلیارد ریال  و سه ساله متین کریم زاده به مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال بانضمام هزینه دادرسی و جریمه تاخیر پرداخت محکوم شد وچنانچه ده روز پس از قطعیت رای، این مبالغ را پرداخت نکنداز دو پنجره نقل وانتقالات محروم خواهد شد.

وی افزود: همچنین باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز به پرداخت حق آموزش چهار سال محمد مشایخ  به مبلغ یک میلیارد ریال بانضمام هزینه دادرسی و جریمه تاخیر پرداخت محکوم شده و در صورت پرداخت نکردن این مبلغی وضعیتی مشابه تیم‎های یاد شده خواهد داشت.

مسیگر ادامه داد: بازیکنان نامبرده در  چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید لباس سفید شاهین را بر تن داشتند.

وی یادآورشد: باشگاه شاهین از باشگاه‌های سازنده فوتبال ماست که یکبار دیگر نشان داد با سازندگی می توان هم از منافع ورزشی واستعداد فنی بازیکنان سود برد و هم منافع مالی کسب کرد.

منبع:ایرنا


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا