جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25755
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیر کل استان گفت: بیش از ۱۲ میلیون گردشگر داخلی از ابتدای امسال تاکنون وارد بوشهر شده و از جاذبه‌های استان دیدن کرده اند. به گزارش «صدای استان»؛ محمد حسین ارسطو زاده بیان کرد:استان بوشهر با داشتن جاذبه‌ای طبیعی و تاریخی سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجیست که بوشهر را به عنوان…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 30 دی 1398 - 11:07

صدای استان : مدیر کل استان گفت: بیش از ۱۲ میلیون گردشگر داخلی از ابتدای امسال تاکنون وارد بوشهر شده و از جاذبه‌های استان دیدن کرده اند.

به گزارش «صدای استان»؛ محمد حسین ارسطو زاده بیان کرد:استان بوشهر با داشتن جاذبه‌ای طبیعی و تاریخی سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجیست که بوشهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده و از جاذبه‌های این دیدن می‌کنند.

او با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی بوشهر اشاره کرد و افزود: در کنار تاریخ، طبیعت و فرهنگ غنی بوشهری که برخواسته از قدمت کهن این استان است، گردشگری صنعتی بوشهر هم در شهرستان‌هایی همچون عسلویه، جم، کنگان، جزیره خارگ و …زیبایی‌های خاص خود را دارد و می توان با داشتن این قابلیت‌ها این صنعت را به عنوان یک جاذبه گردشگری معرفی کرد و بهره برد.

مدیر کل میراث فرهنگی بوشهر ادامه داد: در کنار حضور گردشگران داخلی، بوشهر از ابتدای سال تاکنون پذیرای ۶۳۰۰ گردشگر خارجی بوده که بنا به گستردگی جاذبه‌های استان از نقاط مختلف بوشهر بازدید کرده و از فضا‌های اقامتی و بومگردی استان هم استفاده برده اند.

ارسطو زاده در پایان به برنامه جامع در حال تدوین در خصوص توسعه گردشگری استان اشاره کرد تصریح کرد: بی شک توسعه زیر ساخت‌ها خدمات رسانی را از لحاظ کمی و کیفی بالا برده و به جذب گردشگر کمک کرده و آمار اشتغال استان را بالا می‌برد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا