جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25751
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از خیران و سازمان‌های مردم نهاد خواست برای فرستادن کمک‌های جمع آوری شده به سیل زدگان سیستان و بلوچستان با این جمعیت هماهنگ باشند. به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛غلامرضا حاجیانی  روز یکشنبه درجمع خبرنگاران گفت: متولی توزیع کمک میان سیل زدگان، هلال احمر است…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 30 دی 1398 - 11:03

صدای استان : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از خیران و سازمان‌های مردم نهاد خواست برای فرستادن کمک‌های جمع آوری شده به سیل زدگان سیستان و بلوچستان با این جمعیت هماهنگ باشند.

به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛غلامرضا حاجیانی  روز یکشنبه درجمع خبرنگاران گفت: متولی توزیع کمک میان سیل زدگان، هلال احمر است و از خیران و سازمان‌های مردم نهاد می‌خواهیم برای فرستادن کمک‌هایی که جمع آوری کرده‌اند، با ما هماهنگ باشند تا توزیع کمک‌ها مدیریت شود.

وی بیان کرد: تاکنون ۲ محموله ۳۲ تنی مواد غذایی و ۳.۵ تن گوجه‌فرنگی و بادمجان به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال اهدایی از سوی ۲ کشاورز از استان بوشهر به مناطق سیل زده فرستاده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۲۸ پایگاه جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به سیل زدگان سیستان و بلوچستان آمادگی دارند و این پایگاه‌ها در شعبه‌های شهرستانی این جمعیت و میدان‌های اصلی هر شهر مستقر هستند .

وی یادآورشد: همچنین مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد همه بانک‌ها یا از طریق کد دستوری #۱۱۲* واریز کنند.

وی اضافه کرد: تا دیروز ۱۰۰ دست لباس، ۶۰ بسته آب معدنی، ۱۰۰ تخته پتو، دو هزار و ۱۰ کیلوگرم برنج، سه هزار و ۴۰۰ قوطی کنسرو و ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد به پایگاه‌ها تحویل شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر همچنین اقلام مورد نیاز سیل زدگان را پتو، زیرانداز، موکت نو، انواع کنسرو، لوازم غذایی و بهداشتی عنوان کرد.

حاجیانی با اشاره به حضور دو گروه هلال احمر بوشهر در مناطق سیل زده، بیان کرد: یک گروه درمانی هم در آماده باش است که در صورت نیاز به مناطق سیل زده اعزام می‌شوند.


برچسب ها: #سیل #هلال احمر
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا