پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25735
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : زنگ هوای پاک به مناسبت این روز صبح امروز در مدارس استان بوشهر به صدا در آمد. به گزارش « صدای استان » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز ۲۹ دی، روز هوای پاک است و به منظور تاکید بر اهمیت این موضوع و ایجاد حساسیت بیشتر برای کاهش آلودگی هوا،…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 29 دی 1398 - 10:24

صدای استان : زنگ هوای پاک به مناسبت این روز صبح امروز در مدارس استان بوشهر به صدا در آمد.

به گزارش « صدای استان » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز ۲۹ دی، روز هوای پاک است و به منظور تاکید بر اهمیت این موضوع و ایجاد حساسیت بیشتر برای کاهش آلودگی هوا، برنامه‌هایی در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

 

به همین مناسبت صبح امروز زنگ هوای پاک در آسمانی بارانی در برخی مدارس استان بوشهر نواخته شد.

در بوشهر این زنگ در مدرسه ناخدا عباس با حضور مسئولان ادارات کل آموزش و پرورش و حفاظت محیط زیست استان بوشهر به صدا درآمد.

شعار امسال روز هوای پاک، «هوای پاک؛ اقدام و عمل» است.

بحران آلودگی هوا در تهران و شش شهر آلوده آن شامل تبریز، مشهد، اراک، اصفهان، شیراز و اهواز، مسئولان ستاد اجرایی کاهش آلودگی هوا را بر این داشت تا به منظور ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه، از سال ۱۳۷۴ روز ۲۹ دی را به عنوان روز ملی هوای پاک اعلام کنند.

هدف از اعلام روز ملی هوای پاک ایجاد حساسیت در بین قشر‌های مختلف جامعه بوده است و از آنجا که کلید اصلی کاهش آلودگی هوا، مشارکت مردمی و افزایش هماهنگی بین بخشی است این روز می‌تواند عامل موثری در ایجاد این مشارکت و هماهنگی بین بخشی باشد.

یکی از مخاطبان اصلی روز هوای پاک دانش آموزان هستند که در آینده از قشر‌های تأثیرگذار جامعه خواهند بود.


برچسب ها: #بوشهر #هوای پاک
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا