شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25720
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرماندار و رئیس هیئت اجرایی شهرستان بوشهر گفت:حدود ۳ هزار نفر در امور اجرایی، بازرسی، نظارت، امنیت و پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بوشهر همکاری می‌کنند. به گزارش« صدای استان » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عباس جمشیدی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی شهرستان بوشهر بیان کرد:…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 29 دی 1398 - 10:06

صدای استان : فرماندار و رئیس هیئت اجرایی شهرستان بوشهر گفت:حدود ۳ هزار نفر در امور اجرایی، بازرسی، نظارت، امنیت و پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بوشهر همکاری می‌کنند.

به گزارش« صدای استان » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عباس جمشیدی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی شهرستان بوشهر بیان کرد: بیش از ۱۵۰۰ نفر در رده‌های مختلف اجرایی شامل هیئت‌های اجرایی و بازرسی، ستاد انتخابات، نمایندگان فرماندار، اعضا شعب، کاربران، رانندگان و نیرو‌های خدماتی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با فرمانداری شهرستان بوشهر همکاری می‌کنند که با احتساب هیئت نظارت، نیروی انتظامی و پشتیبانی این تعداد به حدود ۳هزار نفر می‌رسد.

او با بیان اینکه رده‌ها، عوامل و دست اندرکاران انتخابات شهرستان بوشهر تعیین و سازماندهی شده اند افزود: بسیاری از این عوامل از ماه‌ها قبل فعالیت خود را به منظور اجرای انتخابات شروع کرده اند و با همکاری همه عوامل، شرایط لازم برای برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات در سطح شهرستان فراهم و مهیا شده است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بوشهر در ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد و از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهد یافت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا