پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25701
تعداد نظرات: ۰

صدای استان:سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: داوران خیلی راحت به بازیکنان ما کارت زرد و قرمز نشان می‌دهند که چنین رویکردی به ضرر تیم شاهین است. به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛ میشو کریستوویچ روز جمعه بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر  شهرخودرو مشهد در جمع خبرنگاران افزود: از فدراسیون و…

تاریخ انتشار: شنبه ، 28 دی 1398 - 13:09

صدای استان:سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: داوران خیلی راحت به بازیکنان ما کارت زرد و قرمز نشان می‌دهند که چنین رویکردی به ضرر تیم شاهین است.

به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛ میشو کریستوویچ روز جمعه بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر  شهرخودرو مشهد در جمع خبرنگاران افزود: از فدراسیون و داوران انتظار عدالت داریم تا شرایط ما با حریفان برابر باشد اما تا امروز فدراسیون و داوران چنین کاری برای ما انجام نداده‌اند.

وی بیان کرد: در بازی با سپاهان هم بازیکن ما اخراج شد اما امروز روی رزاق پور خطایی شد که باید بگویم مستحق دریافت سه کارت قرمز بود.

کریستیچوویچ ادامه داد: با این حال ناراحت و ناامید شدم از این اتفاق که مثل بقیه تیم ها به ما نگاه نکردند و وسط بدنسازی مجبور شدیم با شهر خودرو بازی کنیم.

وی بیان کرد:  این رفتار معنایش این است که عدالت در حق تیم شاهین رعایت نشده و مجبود شد ۱۵ روز زودتر از حریفان نیم فصل دوم را آغاز  است.

کریستیچوویچ ادامه داد: بازیکنان جدید تیم تازه به ما اضافه شده بودند و نمی دانستند برنامه تاکتیکی تیم ما چیست.

وی گفت: برنامه بدنسازی شاهین برای این بازی خراب شد و این مشکلات قبل از بازی بود و در زمان بازی هم بحث اخراج و کارت قرمز برای شاهین پیش آمد.

وی ادامه داد: با این وجود بازیکنانم برابر شهرخودرو تلاش زیادی کردند و اگر در موقعیت دقیقه پایانی توپ دوسانتی‌متر آنطرف تر بود به گل می رسیدیم.

کریستیچوویچ افزود: خیلی خوشحالم که حریف موقعیت گلی ایجاد نکرد و در بازی به جز ۱۵ دقیقه اول بقیه دقایق بازیکنانم خوب بودند.

وی یادآورشد: در مسابقات گذشته حریفان شانس های گلزنی زیادی ایجاد می کردند اما امروز چنین اتفاقی رخ نداد و ما تیم کامل شدیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا