جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25695
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: تیم پارس جنوبی جم در دیداری تدارکاتی سپاهان را شکست داد. به گزارش « صدای استان »؛ عصر پنجشنبه طی یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه کارگران تهران تیم های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان هومن افاضلی به…

تاریخ انتشار: شنبه ، 28 دی 1398 - 13:02

صدای استان: تیم پارس جنوبی جم در دیداری تدارکاتی سپاهان را شکست داد.

به گزارش « صدای استان »؛ عصر پنجشنبه طی یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه کارگران تهران تیم های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان هومن افاضلی به پایان رسید.

تک گل پارس جنوبی را در این بازی امین منوچهری به ثمر رساند. در این صحنه مهاجم تازه وارد پارسی ها پشت پنالتی اعلام شده تیمش ایستاد و ضربه اش توسط شهاب عادلی دروازه بان سپاهان دفع شد. در ریباند اما منوچهری خودش دروازه سپاهان را در دقیقه ۹۰ گشود.

 

نکته قابل توجه در این بازی دوستانه غیبت تعداد زیادی از بازیکنان سپاهان بود. نفراتی مانند امید نورافکن، گولسیانی، کی روش استنلی، محمد محبی، رضا میرزایی، مهدی کیانی و… به دلایل مختلف در این بازی غایب بودند و دست امیر قلعه نویی بسیار خالی بود. حتی کار به جایی رسید که وقتی در دقیقه ۸۰ محمدرضا حسینی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت قلعه نویی مجبور شد دروازه بان سوم تیمش را به خط حمله بفرستد تا تیمش ۱۱ نفره بماند. از این رو در دقایق پایانی نیز مهدی زاده مصدوم شد و سپاهان با ۱۰ بازیکن به بازی ادامه داد.

منبع:ورزش سه


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا