پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25689
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: پروژه سد دالکی ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید می‌رود با تخصیص اعتبارات مورد نیاز از محل سفر ریاست جمهوری این پروژه با سرعت بیشتری اجرا شود. به گزارش« صدای استان » به نقل از ایرنا؛عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در بازدید از سد دلکی دشتستان افزود: این پروژه…

تاریخ انتشار: شنبه ، 28 دی 1398 - 12:58

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: پروژه سد دالکی ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید می‌رود با تخصیص اعتبارات مورد نیاز از محل سفر ریاست جمهوری این پروژه با سرعت بیشتری اجرا شود.

به گزارش« صدای استان » به نقل از ایرنا؛عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در بازدید از سد دلکی دشتستان افزود: این پروژه فعال است و از قرارگاه خاتم الانبیاء در این شرایط مشغول به کار هستند قدردانی می‌شود.

پروژه سد دالکی ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

وی بیان کرد: پروژه سد دالکی از پروژه های مهم استان بوشهر است که در توسعه کشاورزی و کنترل آب‌های منطقه تاثیر بسزایی دارد.

گراوند اضافه کرد: در زمان حاضر از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده و امید می‌رود با تحقق این اعتبارات روند اجرای پروژه سرعت یابد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر کارگاه‌های سد دالکی در جبهه‌های مختلف فعال هستند  ادامه داد: امید می‌رود با تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری به پروژه سد دالکی شاهد توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر این طرح باشیم.

استاندار بوشهر افزود: امید می‌رود تا پایان دولت آقای دوازدهم با تامین اعتبار لازم سد دالکی آبگیری شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا