جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25679
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: استان بوشهر رتبه اول کشوری را درتسریع به شکایات مردمی درحوزه کالاو خدمات رااز طریق سامانه ۱۲۴ کسب کرد. به گزارش «صدای استان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا جمالی معاون نظارت، بازرسی و…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 دی 1398 - 10:43

صدای استان : معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: استان بوشهر رتبه اول کشوری را درتسریع به شکایات مردمی درحوزه کالاو خدمات رااز طریق سامانه ۱۲۴ کسب کرد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا جمالی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: براساس ارزیابی صورت گرفته سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات از تاریخ ۱۴ دی تا ۲۰ دی  امسال استان بوشهر  رتبه اول  ثبت شکایات و تسریع در رسیدگی به شکایات صنفی را کسب کرد.

او تصریح کرد: به منظور سهولت و دسترسی آسان با قابلیت رصد قیمت کالا‌ها و خدمات و همزمان امکان ثبت شکایات مردمی در سامانه اطلاع رسانی قیمت، سامانه  http://۱۲۴.ir  از طریق سایت و اپلیکیشن آپ؛ فعال و قابل دسترسی است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی؛ موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا در اسرع وقت شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا