جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25675
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: با وجود کمبود اعتبار اما پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی شهرداری‌های استان متوقف نشده است.   به گزارش «صدای استان» به نقل از ایرنا؛ حمید بردستانی روز چهارشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان افزود: بخش عمده‌ای از آسفالت کوچه‌ها و معابر اهرم با همراهی فرماندار،…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 دی 1398 - 10:40

صدای استان: مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: با وجود کمبود اعتبار اما پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی شهرداری‌های استان متوقف نشده است.

 

به گزارش «صدای استان» به نقل از ایرنا؛ حمید بردستانی روز چهارشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان افزود: بخش عمده‌ای از آسفالت کوچه‌ها و معابر اهرم با همراهی فرماندار، اقدام شورا و شهرداری اهرم انجام و مابقی آن در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از محل قیر رایگان، سهمیه‌ای که قرار است به شهر اهرم تخصیص داده شود، افزایش می‌یابد.

بردستانی ادامه داد: در زمان حاضر یک چمن مصنوعی و چمن فوتبال در اهرم درحال احداث است که به لحاظ بصری در نقطه بسیار خوبی واقع شده و این پروژه‌های ورزشی می‌تواند در آینده ورزشیشهرستان تنگستان تاثیر خوبی داشته باشد.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: همچنین از محل اعتبارات بافت فرسوده یک پارک محله‌ای در بافت فرسوده شهر اهرم احداث می‌شود.

بردستانی افزود: ساختمان جدید شهرداری اهرم پروژه دیگری است که با توجه به ضرورت رعایت شان و تکریم ارباب رجوع لازم بود انجام شود، چون فضای فعلی شهرداری با توجه به حجم ارباب رجوع، وضعیت خوبی ندارد.

مدیر کل شهری استانداری بوشهر گفت: پروژه‌های شهرداری‌های استان نباید تنها به لحاظ فیزیکی و کالبدی مورد توجه باشند بلکه باید بتواند با روح مردم و شهر سازگار باشد.

بردستانی اضافه کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرها باعث ایجاد نشاط و رونق اقتصادی می‌شوند.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های تجاری، گردشگری و ساحلی دلوار می‌تواند با یک مدیریت هدفمند باعث رونق استان بوشهر شود و برخلاف سال‌های گذشته که گردشگران و مسافران نوروزی بیشتر در شمال استان متمرکز بودند، اکنون در شهرهای بوشهر، دلوار و برخی مناطق جنوبی استان متوقف می‌شوند و این مهم فرصتی ایجاد می‌کند تا ما در مدیریت شهری استان بتوانیم از این راه از ظرفیت‌های موجود برای رونق استان استفاده کنیم.

بردستانی بر ضرورت تعامل دو طرف و مثبت شهرداری با شورا، مردم و نهادهای دولتی و هماهنگ بودن با سیاست‌ها و برنامه‌هایی که از سوی دولت تبیین شده برای انجام هرچه بهتر خدمات شهری تاکید کرد.

وی گفت: همه شوراها و شهرداران استان توجه داشته باشند تا از ریل قانون خارج نشوند؛ ما به همراه سازمان بازرسی از شهرداری‌های استان بازرسی می‌کنیم و درخصوص رعایت قانون، تعارف را کنار می‌گذاریم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا