جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25673
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر گفت: عامل زمین خواری چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در شهرستان بوشهر شناسایی و دستگیر شد. به گزارش «صدای استان» به نقل از ایرنا؛ سرهنگ عبدالرضا بازیاری روز چهارشنبه در این رابطه افزود: با اقدام‌های اطلاعاتی صورت گرفته مبنی بر زمین خواری در اراضی دولتی و…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 دی 1398 - 10:37

صدای استان: رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر گفت: عامل زمین خواری چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در شهرستان بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از ایرنا؛ سرهنگ عبدالرضا بازیاری روز چهارشنبه در این رابطه افزود: با اقدام‌های اطلاعاتی صورت گرفته مبنی بر زمین خواری در اراضی دولتی و ملی در شهرستان بوشهر روستای” کره بند” توسط یک فرد سودجو این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیام کرد: پس از تحقیقات محسوس و نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی صحت خبر تایید شد.

بازیاری ادامه داد: اظهارات و مدارک موردنیاز مبنی بر مالکیت بر این اراضی از نماینده سازمان شاکی اخذ و با کارشناسی زمین های موردنظر توسط کارشناسان اداره منابع طبیعی مشخص شد، بخشی از اراضی ملی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

وی گفت: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش زمین های آزاد شده چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که متهم نیز پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا