جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25671
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دیر گفت:این شهرستان ظرفیت بسیار خوبی در بخش گردشگری دارد و اکنون روستاهای جاشک، سجادیه و جبرانی هدف گردشگری هستند. به گزارش « صدای استان »؛ مسعود تنگستانی سه شنبه در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و خانواده شهرستان دیر افزود: در نمایشگاه صنایع دستی استان بوشهر سه…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 دی 1398 - 10:33

صدای استان : معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دیر گفت:این شهرستان ظرفیت بسیار خوبی در بخش گردشگری دارد و اکنون روستاهای جاشک، سجادیه و جبرانی هدف گردشگری هستند.

به گزارش « صدای استان »؛ مسعود تنگستانی سه شنبه در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و خانواده شهرستان دیر افزود: در نمایشگاه صنایع دستی استان بوشهر سه غرفه به شهرستان دیر اختصاص یافته است که این نشان از ظرفیت بالای این شهرستان در بخش گردشگری است.

وی گفت: در حوزه خانواده و بانوان مباحث گسترده ای وجود دارد که بحث کارآفرینی، از مشاغل خانگی و سرمایه گذاری در موارد خرد نظیر صنایع دستی  حمایت مادی و معنوی خوبی از آنها صورت گرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دیر یادآور شد: آموزش و پرورش، نهادهای فرهنگی، حوزه های علمیه و همه کسانی که به نوعی مرتبط با امر آگاهی رسانی به جامعه هستند باید به طور ویژه این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه کارگاه های متعددی توسط آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی و دانشگاه ها برگزار شده است گفت: این تعداد کارگاه ها کافی نیست و آگاهی رسانی را باید فراتر برد و از ظرفیت سمن ها هم  بهره برد.

این مقام مسئول افزود: سمن ها بیش از پیش مشارکت و عضوپذیری داشته باشند و نگاهشان را به محورهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه بیشتر معطوف کنند.

تنگستانی بحث امیدآفرینی و نشاط اجتماعی را مهم دانست و گفت: ما همه با مشکلات و معضلات اجتماعی مختلفی در جامعه دست به گریبانیم که برای مقابله با این معضلات باید به برنامه های فرهنگی شاد و نشاط بخش به ویژه برای کودکان و نوجوانان نیز بپردازیم تا امیدآفرینی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بدنه جامعه و هم در بدنه آموزشی، مدارس و دانشگاه ها پررنگ شود.

وی اضافه کرد: در کنار برنامه های فرهنگی معمول، برنامه های ابداعی را نیز که قانون و عرف جامعه می پذیرد مورد توجه قرار دهیم.


برچسب ها: #گردشگری
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا