جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25624
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : سرپرست مخابرات منطقه بوشهر از آغاز کمپین فروش ویژه سیم کارت دائمی جوانان خبر داد. به گزارش «صدای استان»؛ در حاشیه نشست شرح جزییات این کمپین ضمن تشریح طرح فروش ویژه سیم کارت های دائمی جوانان، اظهار کرد: ارائه این سرویس ویژه از ۱۵ دی ماه همراه با سراسر کشور در استان…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 24 دی 1398 - 10:48

صدای استان : سرپرست مخابرات منطقه بوشهر از آغاز کمپین فروش ویژه سیم کارت دائمی جوانان خبر داد.

به گزارش «صدای استان»؛ در حاشیه نشست شرح جزییات این کمپین ضمن تشریح طرح فروش ویژه سیم کارت های دائمی جوانان، اظهار کرد: ارائه این سرویس ویژه از ۱۵ دی ماه همراه با سراسر کشور در استان نیز آغاز و جامعه هدف آن نیز از بین جوانان ۱۸ الی ۲۵ سال است.

علی مهرپویا خاطر نشان کرد: این سیم کارت های دائمی همراه اول با تخفیف بیش از ۵۰٪ فقط با مبلغ ۸۰ هزار تومان قابل واگذاری است، در حالی که قیمت سیم کارت دائمی عادی ۱۶۸ هزار تومان تعیین شده است، لذا علاوه بر تخفیف قیمت سیم کارت دارای بسته های ۱۰۰۰ پیامک، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، اینترنت نامحدود به مدت یک هفته و همچنین بسته خوش آمد ویژه، شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان به مدت یک ماه است.

وی عنوان کرد: خرید و فعال سازی این سیم کارت ها به صورت حضوری و با مراجعه به فروشگاه ها، نمایندگی و دفاتر همراه اول، که به ازای هر کد ملی یک بار انجام می شود.

سرپرست مخابرات منطقه بوشهر اظهار امیداری کرد با ایجاد زیرساخت های وسیع در حوزه مخابرات و ارتباط و ارائه چنین سرویس هایی، بتوان گام موثری در ارتباط بهینه در اقشار مختلف جامعه و به ویژه جوانان برداشت.
منبع:ایسنا


برچسب ها: #سیم کارت #کمپین
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا