شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25616
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :تیم فوتبال امید گناوه در اولین دیدار خود از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور روز یکشنبه در خانه خود مقابل اتحاد کامیاران متوقف شد. به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛این دیدار  از  هفته چهاردهم این رقابت‌ها در استادیوم شهید سراجی گناوه برگزار شد که با نتیجه مساوی یک بر…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 23 دی 1398 - 10:55

صدای استان :تیم فوتبال امید گناوه در اولین دیدار خود از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور روز یکشنبه در خانه خود مقابل اتحاد کامیاران متوقف شد.

به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛این دیدار  از  هفته چهاردهم این رقابت‌ها در استادیوم شهید سراجی گناوه برگزار شد که با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

امید گناوه که با تغییرات اساسی در کادر فنی و هیات مدیره نیم فصل دوم را آغاز کرد  امیدوار به کسب پیروزی در این دیدار بود اما  نتوانست به نتیجه‌ای  بهتر از مساوی دست یابد.

امید گناوه در دور رفت این رقابت ها با کسب ۱۵  امتیاز در رده هشتم گروه خود قرار گرفت و با این مساوی ۱۶ امتیازی شد.

امید گناوه نماینده استان بوشهر با تیم‌های شهرداری فومن، کارون اروند خرمشهر، اترک بجنورد، فولادنوین اهواز، شهیدقندی یزد، اتحاد کامیاران، خیبر خرم آباد، شهرداری همدان، کاسپین قزوین، شهرداری آستارا، استقلال ملاثانی، مس نوین کرمان و میلاد مهر تهران در گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا