جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25559
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: بارش باران که همراه با رعدوبرق بود، باعث آبگرفتگی معابر در برخی شهرهای استان بوشهر و ریزش کوه در جاده‌های سیراف-جم و جم-فیروزآباد شده است. به گزارش «صدای استان»؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: از دیروز (پنجشنبه) زمان فعالیت سامانه بارشی کنونی تا ساعت ۹:۳۰ امروز، در بوشهر ۴۷/۸، دیر ۴۰، برازجان…

تاریخ انتشار: شنبه ، 21 دی 1398 - 11:37

صدای استان: بارش باران که همراه با رعدوبرق بود، باعث آبگرفتگی معابر در برخی شهرهای استان بوشهر و ریزش کوه در جاده‌های سیراف-جم و جم-فیروزآباد شده است.

به گزارش «صدای استان»؛ بارش باران باعث آبگرفتگی معابر و ریزش کوه در برخی نقاط بوشهر شدمدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: از دیروز (پنجشنبه) زمان فعالیت سامانه بارشی کنونی تا ساعت ۹:۳۰ امروز، در بوشهر ۴۷/۸، دیر ۴۰، برازجان ۳۲/۱، جم ۳۱٫۴، گناوه ۲۷/۳، کنگان۱۵، اهرم۷، خورموج۶، دیلم ۴/۲، عسلویه ۳٫۲ و  خارگ۰/۳،  میلیمتر باران باریده است.

جهانگیر دهقانی افزود: بارش باران باعث آبگرفتگی شدید معابر شهری بوشهر و  دیر آبگرفتگی موقت معابر شهری گناوه، برازجان، جم و کنگان شده است.

او ادامه داد: بر اثر بارش باران همچنین شاهد ریزش مستمر کوه در جاده سیراف به جم هستیم که فوری ریزش برداری می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر عنوان کرد: یک خط از جاده جم به فیروزآباد(استان فارس) نیز به علت ریزش کوه به طور موقت بسته و  به سرعت بازگشایی شد.

دهقانی با اشاره به وزش باد شدید در کنگان، گفت: به طور کلی تا کنون بارش باران مشکل خاصی به وجود نیاورده است اما نیروهای امدادی و مدیریت بحران در آماده باش هستند تا اگر مشکلی پیش آید برطرف کنند.

او از مردم نیز خواست نکات ایمنی را رعایت کنند از جمله به بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها نزدیک نشوند و از صعود به ارتفاعات و رفتن به دریا خودداری کنند.

بنا به پیش بینی هواشناسی استان بوشهر، امروز هم بارندگی در برخی نقاط استان به تناوب تداوم می‌یابد.

همچنین پیش بینی شده امروز با خروج تدریجی سامانه از شمال استان، ضمن وزش باد شدید شمالی، خلیج فارس مواج شود و دمای هوا نیز تا اواسط هفته آینده به طور محسوسی کاهش پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران


برچسب ها: #باران #بوشهر
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا