سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25528
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : طی حکمی از سوی رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر، «عبدالرضا عالی پور»، به عنوان معاون فرهنگی این نهاد در استان بوشهر منصوب شد.   به گزاررش «صدای استان»؛ با موافقت دکتر طیبی، ریاست جهاد دانشگاهی “عبدالرضا عالی پور” به عنوان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد بوشهر منصوب شد.     به گزارش ایسنا،…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 17 دی 1398 - 10:19

صدای استان : طی حکمی از سوی رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر، «عبدالرضا عالی پور»، به عنوان معاون فرهنگی این نهاد در استان بوشهر منصوب شد.

 

به گزاررش «صدای استان»؛ با موافقت دکتر طیبی، ریاست جهاد دانشگاهی “عبدالرضا عالی پور” به عنوان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد بوشهر منصوب شد.

 

 

عبدالرضا عالی پور

به گزارش ایسنا، در متن انتصاب عالی پور از سوی علی احمدی زاده، رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر آمده است: با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی و با توجه به موافقت ریاست محترم جهاد دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان بوشهر منصوب می‌شوید.

 

 

انتظار دارد با عنایت به رسالت نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی و  ارتباط موثر با دانشگاه ها و سازمان ها و بهره گیری مناسب از ظرفیت های دانشجویی در استان اهتمام خویش را در پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی به کار گیرید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با همفکری و همکاری جهادگران عزیز در انجام وظایف تعیین شده موفق و مؤید باشید.

 

 

“عبدالرضا عالی پور” دارای مدرک دکترای فلسفه و کلام بوده و سابقه معاونت قرآن و عترت و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به مدت ۴ سال و همچنین تدریس در دانشگاه های استان را در کارنامه خود دارد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا