جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25519
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: اردوی چهار روزه تیم ملی فوتبال زیر ۱۳ سال ایران در شهر جم استان بوشهر آغاز شد.   به گزارش «صدای استان»؛ مدیر تیم ملی فوتبال زیر ۱۳ سال ایران دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران گفت: این اردو با شرکت بازیکنان انتخابی از استان‌های نیمه جنوبی کشور در شهر جم انجام می‌شود و از…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 17 دی 1398 - 10:09

صدای استان: اردوی چهار روزه تیم ملی فوتبال زیر ۱۳ سال ایران در شهر جم استان بوشهر آغاز شد.

 

به گزارش «صدای استان»؛ مدیر تیم ملی فوتبال زیر ۱۳ سال ایران دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران گفت: این اردو با شرکت بازیکنان انتخابی از استان‌های نیمه جنوبی کشور در شهر جم انجام می‌شود و از میان آنان نفرات نهایی تیم ملی انتخاب می‌شوند.

محمد اسدی افزود: در این اردو ۳۱ نفر از استان‌های اصفهان، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، کیش، فارس، سیستان و بلوچستان، ایلام و خوزستان حضور دارند.

وی یادآور شد: برنامه‌های متنوعی برای بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی در این اردوی چهار روزه پیش‌بینی شده‌است و باید همه تلاش خود را به‌کار بگیریم تا میزبان شایسته‌ای برای سرمایه‌های آینده تیم ملی بزرگسالان ایران باشیم.

اسدی اظهار داشت: جم بواسطه هوای مطبوع، امکانات رفاهی و ورزشی می‌تواند میزبان اردوهای سایر رده‌های تیم ملی فوتبال باشد و امیدواریم در آینده از ظرفیت‌های این شهرستان بخوبی بهره‌برداری شود.


برچسب ها: #تیم ملی
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا