پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25504
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: ۲۰ پرونده قضایی علیه عوامل اجرایی در انتخابات گذشته استان بوشهر تشکیل شد. به گزارش«صدای استان» به نقل از مهر؛ عباس قلی پور در جلسه با هیئت بازرسی بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در تنگستان اظهار داشت: هیئت بازرسی انتخابات به عنوان یکی از…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 16 دی 1398 - 12:17

صدای استان: مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: ۲۰ پرونده قضایی علیه عوامل اجرایی در انتخابات گذشته استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش«صدای استان» به نقل از مهر؛ عباس قلی پور در جلسه با هیئت بازرسی بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در تنگستان اظهار داشت: هیئت بازرسی انتخابات به عنوان یکی از ارکان مهم انتخابات وظیفه نظارت بر فرایند برگزاری انتخابات را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: وظیفه هیئت بازرسی بر انتخاب دیدن مسائل، مشکلات و آسیب‌شناسی و تهیه گزارش از شعبه اخذ رأی و ارسال به ستاد برگزاری انتخابات شهرستان است که تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد.

مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر یادآور شد: در دوم اسفندماه سال جاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد که باید زمینه با حضور و مشارکت حداکثری مردم را پای صندوق‌های رأی فراهم کنیم.

وی افزود: بعضی از اعضای صندوق‌های به صورت سنتی حضور دارند که ائتلاف و همیشه باهم هستند، نیاز است برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات جابجایی جدی صورت گیرد.

مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: در انتخابات گذشته ۲۰ پرونده قضائی علیه عوامل اجرایی برگزارکننده انتخابات در استان بوشهر تشکیل شد که اقدامات لازم انجام که در نهایت موجب تبرئه آن‌ها شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا