پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25448
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مردم ولایت‌مدار شهرهای مختلف استان بوشهر روز جمعه همزمان با سراسر کشور به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی ضدآمریکایی و صهیونیستی برگزار کردند. به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛ نماگزاران بوشهری بعد از اقامه نماز جمعه بوشهر با برپایی راهپیمایی حدفاصل مصلای نماز…

تاریخ انتشار: شنبه ، 14 دی 1398 - 10:08

صدای استان : مردم ولایت‌مدار شهرهای مختلف استان بوشهر روز جمعه همزمان با سراسر کشور به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی ضدآمریکایی و صهیونیستی برگزار کردند.

به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛ نماگزاران بوشهری بعد از اقامه نماز جمعه بوشهر با برپایی راهپیمایی حدفاصل مصلای نماز جمعه این شهر تا میدان قدس شهادت سردار شهید سلیمانی را محکوم کردند.

آنان با شعار “سپاه انقلابی، انتقام، انتقام” خواستار انتقام گرفتن از عوامل این جنایت شدند.

مردم گناوه ه پس از شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با شرکت در راهپیمایی با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی ، انزجار و خشم خود را از دولت آمریکا اعلام کردند.

در این راهپیمایی زنان و مردان نمازگزار  با شعار  کوبنده “مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل” ، ” مرگ بر ترامپ” و “عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، خامنه ای رهبر صاحب عزاست امروز” خواستار پاسخ قاطع جمهوری اسلامی در برابر حرکت جنایتکارانه و تروریستی آمریکا شدند.

راهپیمایی مردم گناوه از مصلای جمعه آغاز و تا چهارراه بنیاد شهید و امور ایثارگران پایان یافت.

همچنین درپی به شهادت رسیدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس بدست آمریکای جنایتکار در بغداد مردم شهید پرور گناوه قبل از اقامه نمازجمعه  با تجمع در مصلای این شهر به عزاداری و سوگواری پرداختند. .

نمازگزاران کنگانی پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی از مصلای کنگان تا آموزش و پرورش ضمن محکوم کردن جنایت هولناک آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر لزوم برخورد قاطع با عوامل این حمله ددمنشانه و وحشیانه تاکید کردند.

نمازگزار و مردم ولایت‌مدار شهر دیر در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی با شعار “مرگ بر آمریکا” “مرگ بر اسرائیل” از مصلای جمعه تا مرکز بهداشت و درمان راهپیمایی کردند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا