جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25440
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : چهار جایگاه عرضه سوخت در شهرستان بوشهر در دست ساخت است که پیش بینی‌ می‌شود دو جایگاه دهه فجر به بهره‌برداری برسد. به گزارش « صدای استان »؛ فرماندار بوشهر در نشست با مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: با بهره برداری از جایگاه‌های عرضه سوخت در دست ساخت، تعداد…

تاریخ انتشار: شنبه ، 14 دی 1398 - 10:02

صدای استان : چهار جایگاه عرضه سوخت در شهرستان بوشهر در دست ساخت است که پیش بینی‌ می‌شود دو جایگاه دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش « صدای استان »؛ فرماندار بوشهر در نشست با مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: با بهره برداری از جایگاه‌های عرضه سوخت در دست ساخت، تعداد جایگاه‌های شهرستان بوشهر افزایش می‌یابد.

عباس جمشیدی با اشاره به اینکه چهار جایگاه عرضه سوخت در شهر‌های بوشهر و عالی‌شهر و محور بوشهر به گناوه در دست ساخت است، افزود: با همکاری‌های صورت گرفته، دو جایگاه عرضه سوخت در محله تنگگ بوشهر و ورودی شهر چُغادک در شهریور فعالیت خود را آغاز کرده است و با توجه به پیشرفت دو جایگاه عالی‌شهر و مسیر گناوه به بوشهر، انتظار داریم این دو جایگاه نیز در دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

او با تاکید بر افزایش کیفیت خدمات جایگاه‌های سوخت، بیان کرد: در کنار تسهیل و گسترش اماکن خدمات دهی، بالابردن کیفیت خدمات امری ضروری است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا