جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25427
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : نمایش “بی چیز” اثر مهدی فرشیدی سپهر در بوشهر به روی صحنه خواهد رفت. به گزارش «صدای استان » به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛ معاون هنری و سینمایی اداره کل در این ارتباط گفت: این نمایش به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری مهدی فرشیدی­سپهر است که در…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 دی 1398 - 12:52

صدای استان : نمایش “بی چیز” اثر مهدی فرشیدی سپهر در بوشهر به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش «صدای استان » به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛ معاون هنری و سینمایی اداره کل در این ارتباط گفت: این نمایش به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری مهدی فرشیدی­سپهر است که در ادامه تور استانی خود بعد از شهرستان دیلم در بوشهر اجرا می شود.

"بی چیز" در بوشهر به روی صحنه می رود

محمدحسین زندویان افزود: در این نمایش مخاطب با پسر بچه ای مواجه است که بر اساس اتفاقی در ۸۰۸ سال پیش وارد ارتباط می شود و کمی بعد تماشاگر متوجه می شود که داستان به دروغ به او گفته شده و یکی از این دونفر …..

وی عنوان کرد: فکر پروری، ایجاد پرسش، بالابردن مهارت استدلال، نگاه به دنیای درون آدمی و حمایت از کودکان و بزرگسالان درونگرا از اهداف تولید نمایش است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: نمایش “بی چیز ” در شب های ۱۴ و ۱۴ دی ماه سال جاری ساعت ۱۹ در پلاتو استاد صغیری مجموعه تئاتر شهر بوشهر اجرا خواهد شد.

لازم به توضیح است مهدی فرشیدی سپهر از جمله هنرمندانی است که نمایش‌های خود را با درک درست از شرایط امروز برای گروه کودک و نوجوان تولید می‌کند.


برچسب ها: #بوشهر #نمایش
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا