جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25405
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون خدمات بیمه کشاورزی بانک کشاورزی استان بوشهر گفت : در استان بوشهر ۱۰۰ هزار بهره بردار بخش کشاورزی داریم که تنها ۱۰ درصد این کشاورزان از بیمه نامه استفاده می کنند. به گزارش «صدای استان »؛ حسینی پناه افزود: این درحالی است که گاهی بلایای طبیعی انواع آفت ها و بیماری…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 دی 1398 - 12:05

صدای استان : معاون خدمات بیمه کشاورزی بانک کشاورزی استان بوشهر گفت : در استان بوشهر ۱۰۰ هزار بهره بردار بخش کشاورزی داریم که تنها ۱۰ درصد این کشاورزان از بیمه نامه استفاده می کنند.

به گزارش «صدای استان »؛ حسینی پناه افزود: این درحالی است که گاهی بلایای طبیعی انواع آفت ها و بیماری های گیاهی و دامی می تواند خسارات جبران ناپذیری به کشاورزان وارد کند.

وی گفت: در سال زراعی پارسال ۹ هزار و۱۲۴  نفر از بهره برداران کشاورزی از بیمه نامه استفاده کردند که ۱۴۰ میلیارد تومان سهم دولت و یارانه دولت برای پرداخت این حق بیمه بود که دریافت کردیم و دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تعهداتی را برای صندوق بیمه استان ایجاد کرد.

حسینی پناه  افزود: پارسال به دنبال خسارت وارد شده صندوق بیمه کشاورزی ۱۷۰ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان پرداخت کرد اخیراً نیز ۱۲۰ میلیارد تومان خسارت به نخلداران پرداخت شده که مربوط به خشکیدگی و طوفان است.

وی گفت: چندی قبل نیز ۳۰ میلیارد تومان غرامت به ۷۰۰ هکتار سطح زیرکشت آبزیان استان پرداخت شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا