پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25397
تعداد نظرات: ۰

اغلب واحدهایی که اکنون در بازار وجود دارد، متراژ بالایی دارند که با توجه به گرانی ها و کاهش قدرت خرید مردم خصوصا زوجین، امکان تملک آن نیست.     « صدای استان »؛ نایب رییس شورای شهر بوشهر در نطق خود با اشاره به مشکلات اقتصادی و کاهش قدرت خرید واحد مسکونی اظهار داشت:…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 10 دی 1398 - 09:48

اغلب واحدهایی که اکنون در بازار وجود دارد، متراژ بالایی دارند که با توجه به گرانی ها و کاهش قدرت خرید مردم خصوصا زوجین، امکان تملک آن نیست.

 

 

Image result for ‫روح الله نصرتی‬‎« صدای استان »؛ نایب رییس شورای شهر بوشهر در نطق خود با اشاره به مشکلات اقتصادی و کاهش قدرت خرید واحد مسکونی اظهار داشت: انتظار می رود شهرداری با همکاری کمیسیون ماده ۵ درخصوص صدور مجوز احداث واحدهای مسکونی با متراژ پایین تدبیر کنند.

 

 

روح الله نصرتی ادامه داد: باتوجه به گرانی‌های به وجود آمده و افزایش قیمت‌ها اغلب واحدهایی که اکنون در بازار وجود دارد، متراژ بالایی دارند که با توجه به گرانی ها و کاهش قدرت خرید مردم خصوصا زوجین، امکان تملک آن نیست، از این رو باید سازوکارهایی با همکاری کمیسیون ماده ۵ برای ساخت واحدهای کوچک متراژ دنبال کرد تا زمینه خانه دار شدن قشر متوسط به پایین تسهیل شود.

 

 

وی همچنین از شهردار به دلیل بازدیدهای میدانی برای تسریع در پروژه های عمرانی از جمله راستگرد میدان غدیر تشکر کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا