پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25384
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : اقدام یک فرد معترض درخصوص ریختن بنزین روی شهردار بندر بوشهر، امیری را روانه بیمارستان کرد.     به گزارش « صدای استان »؛ یکشنبه شب و در پایان جلسه علنی شورای شهر بوشهر، در حالی که سید نورالدین امیری از عمارت امیریه (ساختمان شورا ) خارج و به سمت خودرویش در…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 9 دی 1398 - 08:22

صدای استان : اقدام یک فرد معترض درخصوص ریختن بنزین روی شهردار بندر بوشهر، امیری را روانه بیمارستان کرد.

 

 

Image result for ‫سید نورالدین امیری‬‎به گزارش « صدای استان »؛ یکشنبه شب و در پایان جلسه علنی شورای شهر بوشهر، در حالی که سید نورالدین امیری از عمارت امیریه (ساختمان شورا ) خارج و به سمت خودرویش در حال حرکت بود، با هجوم فردی که بطری بنزین در دستش بود مواجه شده و روی او بنزین ریخته شد.

 

 

این فرد پس از ریختن بنزین روی شهردار بوشهر، دولابی دیگر عضو شورا که شاهد ماجرا بود را تهدید کرد و سپس سوار خودرویی که کنار ساختمان شورا روشن بود، محل حادثه را ترک کرد.

 

 

در ادامه شهردار بوشهر به همراه راننده اش به ساختمان شورای شهر هدایت شد، اما با توجه به اینکه بنزین به سمت صورت و چشم وی ریخته شده بود، برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

پویا دولابی، عضو شورا که شاهد ماجرا بود، هویت این فرد را شناسایی و به حراست شورا اعلام کرد.

 

درخواست فرد معترض چه بود؟

طبق گفته دولابی عضو شورای شهر، فرد مذکور ظاهرا نسبت به قیمت اعلامی از سوی شهرداری برای زمین متروکه ای که متقاضی خریدش بوده اعتراض داشته، اما شهردار این قیمت را کارشناسی دانسته و با درخواست وی برای کاهش قیمت موافقت نکرده بود.

گفتنی است ساعتی پس از این اتفاق، روابط عمومی نیروی انتظامی بوشهر با اعلام اینکه فرد مذکور شناسایی شده، از پگیری برای دستگیری وی خبر داده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا