جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25369
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : میلاد شعبانلو یکی از بازیکن تاثیرگذار شاهین شهرداری در رقابتهای لیگ یک که زوج و فیاض بخش میانه میدان تیم بوشهری را بسیار منظم و کارآمد کرده بود با اتمام مصدومیتش امیدوار است بار دیگر بتواند به شاهین بخصوص در این روزهای بحرانی کمک کند.   به گزارش «صدای استان» به نقل…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 8 دی 1398 - 12:11

صدای استان : میلاد شعبانلو یکی از بازیکن تاثیرگذار شاهین شهرداری در رقابتهای لیگ یک که زوج و فیاض بخش میانه میدان تیم بوشهری را بسیار منظم و کارآمد کرده بود با اتمام مصدومیتش امیدوار است بار دیگر بتواند به شاهین بخصوص در این روزهای بحرانی کمک کند.

 

به گزارش «صدای استان» به نقل از فوتبال بوشهر؛ هافبک سابق استقلال و نفت آبادان که از جمله بازیکنان بوشهری شاهین محسوب می شود ،این روزها بیش از هر زمان دیگری مشغول تمرین و آماده سازی خودش است و گفته می شود او می تواند در دور جدید تمرینات شاهین شهرداری پابه پای دیگر بازیکنان زیر نظر میشو تمرین کند.

سرمربی کروات شاهینی ها در نیم فصل دوم امیدوار است با جذب چند بازیکن خوب و بازگشت بازیکنانی نظیر شعبانلو، شاهین شهرداری در خط میانی شرایط به مراتب بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته باشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا