جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25306
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : سرپرست مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم گفت: با چند گزینه در حال صحبت و رایزنی هستیم و تا هفته آینده سرمربی جدید پارس جنوبی را معرفی می‌کنیم. به گزارش «صدای استان» به نقل از فارس؛ مراد مرادی بعد از برد سه بر یک پارس جنوبی برابر پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 4 دی 1398 - 11:53

صدای استان : سرپرست مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم گفت: با چند گزینه در حال صحبت و رایزنی هستیم و تا هفته آینده سرمربی جدید پارس جنوبی را معرفی می‌کنیم.

به گزارش «صدای استان» به نقل از فارس؛ مراد مرادی بعد از برد سه بر یک پارس جنوبی برابر پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کسب سه امتیاز این مسابقه و پیروزی ارزشمندی که کسب شد به همه هواداران و فوتبال دوستان استان بوشهر تبریک می‌گویم و از همه کسانی که طی این دو روز کمک کردند تا تیم در آرامش قرار بگیرد قدردانی می‌کنم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم افزود: بازیکنان پارس جنوبی از فردا جم را ترک می‌کنند و ۸ روز در استراحت خواهند بود و بعد از آن در اردوی تهران حاضر می‌شوند تا تمرینات پیگیری شود.

وی در خصوص انتخاب سرمربی جدید پارس جنوبی گفت: در حال پیگیری و صحبت با چند گزینه هستیم و قبل از اردوی تهران تا یک هفته آینده قطعا سرمربی جدید پارس جنوبی را معرفی خواهیم کرد و به دنبال این هستیم تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نیز باز شود و سرمربی جدید بتواند با تقویت تیم و جذب بازیکنان مدنظر، شرایط تیم را در جدول ارتقا دهد.


برچسب ها: #پارس‌جنوبی
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا