شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25250
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روند کاهشی دما (۴ تا ۶ درجه) که از اواخر هفته گذشته آغاز شده تا روز چهارشنبه هفته جاری در این استان تداوم دارد. به گزارش« صدای استان »؛پیام مساعدی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با جنوبی شدن جریانات در روز چهارشنبه…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 2 دی 1398 - 11:55

صدای استان : کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روند کاهشی دما (۴ تا ۶ درجه) که از اواخر هفته گذشته آغاز شده تا روز چهارشنبه هفته جاری در این استان تداوم دارد.

به گزارش« صدای استان »؛پیام مساعدی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با جنوبی شدن جریانات در روز چهارشنبه و تداوم آن تا روز جمعه دمای هوا تا حدودی افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا تا ظهر چهارشنبه است.

مساعدی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در چند روز آینده وزش ملایم باد و غبار محلی در طول روز و مه صبحگاهی از پدیده غالب در استان بوشهر  باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

مساعدی  افزود: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ و گاهی ۳۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۶۰ و گاهی ۹۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۵۲، جزر اول دریا ساعت ۱۰:۱۳ و مد دوم دریا ساعت ۱۷:۱۸ خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا