جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25205
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی تحت عنوان نماز در آینه هنر به مناسبت بیست و هشتمین اجلاس سراسری و پنجمین اجلاس استانی نماز صبح امروز افتتاح شد. به گزارش «صدای استان» به نقل از ایسنا؛ دبیر نمایشگاه «نماز در آینه هنر» در حاشیه افتتاح این نمایشگاه عنوان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه…

تاریخ انتشار: شنبه ، 30 آذر 1398 - 12:28

صدای استان : نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی تحت عنوان نماز در آینه هنر به مناسبت بیست و هشتمین اجلاس سراسری و پنجمین اجلاس استانی نماز صبح امروز افتتاح شد.

https://img9.irna.ir/d/r2/2019/12/21/4/156838261.jpg

به گزارش «صدای استان» به نقل از ایسنا؛ دبیر نمایشگاه «نماز در آینه هنر» در حاشیه افتتاح این نمایشگاه عنوان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ نماز و استفاده از هنر در این راستا، بوده است.

اسماعیل کاظمی با اشاره به استفاده از هنرهای خوشنویسی و نگارگری در این حوزه گفت: امیدوارم که هنرمندان خوشنویس و نگارگری از استعدادهای هنری خود برای ترویج و احیای نماز و دین بهره بیشتری بگیرند.

وی افزود: تعداد ۲۶ اثر شامل ۱۴ اثر خوشنویسی و بقیه نگارگری از ۱۹ هنرمند به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه نماز

استفاده از زبان هنرهای تجسمی برای ترویج نماز

رئیس حوزه هنری استان بوشهر بیان کرد: یکی از کارهایی که میتوان نماز را ترویج داد استفاده از زبان هنرهای تجسمی است.

امید پارسایی فر ادامه داد: این نمایشگاه با استفاده از ظرفیت هنرمندان جوان راه اندازی شده است و نشان می دهد که اگر به هنر رویکرد و نگاه جدی تری داشته باشیم فرصتی برای عرضه هنر دینی در استان بیش از پیش فراهم می شود.

نمایشگاه «نماز در آینه هنر» از روز شنبه ۳۰ آذرماه تا روز دوشنبه ۲ دی ماه در گالری سوره حوزه هنری برپا می باشد.


برچسب ها: #بوشهر #نمایشگاه
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا