جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25191
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :امام جمعه موقت بوشهر گفت: برای دور آینده مجلس، مجلسی در تراز انقلاب اسلامی می‌خواهیم؛ مجلسی جوان، انقلابی، مؤمن و دلسوز و نه اینکه وابسته و دل‌داده به غرب باشد. به گزارش«صدای استان» به نقل از مهر؛ حجت اسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: دشمنان تلاش گسترده‌ای…

تاریخ انتشار: شنبه ، 30 آذر 1398 - 11:41

صدای استان :امام جمعه موقت بوشهر گفت: برای دور آینده مجلس، مجلسی در تراز انقلاب اسلامی می‌خواهیم؛ مجلسی جوان، انقلابی، مؤمن و دلسوز و نه اینکه وابسته و دل‌داده به غرب باشد.

به گزارش«صدای استان» به نقل از مهر؛ حجت اسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: دشمنان تلاش گسترده‌ای برای ایجاد اختلاف بین مردم و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی دارند.

وی اضافه کرد: دشمنان برای اینکه مردم را در مقابل نظام و مسئولان قرار دهند اقداماتی همچون تحریم‌های ظالمانه، گرانی‌های تصنعی، حملات امنیتی و روانی دشمن، تشدید محاصره اقتصادی مردم را در دستور کار دارند.

امام جمعه موقت بوشهر اهداف دشمنان در اغتشاشات اخیر را تأخیر در برگزاری انتخابات دوم اسفندماه امسال برای ضربه زدن به دموکراسی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات دانست.

وی دلیل استیضاح ترامپ در آمریکا و رأی‌آوری جانسون را آشفتگی‌های ظاهری امروز در آمریکا و غرب و انگلستان دانست و اضافه کرد: این موضوع یک سناریو چند پرده‌ای در حال اجرا برای توسعه و تسلط بیشتر آمریکا و اروپا بر جهان است.

هاشمی با بیان اینکه ماندن ترامپ و انتخاب مجدد او برای افول و نابودی تمدن آمریکا کمک بیشتری خواهد کرد افزود: سخن رهبری که گفته بودند آمریکا رو به افول است با انتخاب مجدد ترامپ این افول و نابودی تمدن غرب و آمریکا سریع‌تر خواهد شد.

وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: تائید یا رد صلاحیت افراد یک حق‌الناس است و باید دقت‌های لازم برای حساسیت‌های قانونی، انقلابی، شرعی وجود داشته باشد و افراد شایسته نیز تائید شوند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه افرادی که به فکر خود و اطرافیانشان هستند به درد مجلس نمی‌خورند، تصریح کرد: انتخابات بسیار مهم، حساس و سرنوشت ساز است که نمادی از مردم سالاری، دموکراسی و از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مجلس انقلابی باید کلیات و کلان انقلاب و نظام جمهوری اسلام و بعد حوزه استحفاظی خود را پیگیری کند اضافه کرد: مردم باید دقت کنند که نامزدها در معرفی خود در نظرگاه مردم چطور تقوا را رعایت می‌کنند.

هاشمی تصریح کرد: هیئت‌های نظارت با بررسی دقیق و مستند سوابق فکری، سیاسی، اخلاقی داوطلبان به گونه‌ای عمل کنند که برآیند این نظارت استصوابی و برکت آن مجلس یازدهم مجلس تراز انقلاب اسلامی برای گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه نیازمند مجلسی قوی و توانمند هستیم خاطرنشان کرد: برای دور آینده مجلس، مجلسی در تراز انقلاب اسلامی می‌خواهیم؛ مجلسی جوان، انقلابی، مؤمن و دلسوز و نه اینکه وابسته و دل داده به غرب باشد.

امام جمعه موقت بوشهر خواستار پرهیز از تخریب کاندیداها توسط هم و اطرافیانشان شد و افزود: مردم هوشیار، تیزبین و با دقت هستند که این مهم در رفتار اخیر آنها در برابر موج سواری دشمنان به خواسته‌های آنها به خوبی دیده شد.

وی تاکید کرد: برخی از داوطلبان انواع تهمت‌ها و تخریب‌ها را در فضای مجازی بی در و پیکر بیان می‌کنند و این در شرایطی است که همگان باید در این عرصه تقوا داشته باشند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا