پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25166
تعداد نظرات: ۰

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر گفت : طی این ۱۲ سال خدمات گسترده از جمله وام های خرد و انواع تسهیلات ویژه برای خدمات به مردم انجام شده است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 27 آذر 1398 - 13:42

رضا صابری امروز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بوشهر با ۱۱ شعبه در کل استان و ۶۵ نفر پرسنل در شهرهای بوشهر، چغادک، برازجان، خورموج، کنگان، عسلویه، آبپخش، گناوه و دیلم فعالیت می کند.

 

 

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر گفت : طی این ۱۲ سال خدمات گسترده از جمله وام های خرد و انواع تسهیلات ویژه برای خدمات به مردم انجام شده است.

 

 

صابری افزود: اولین بانکی هستیم که توانستیم از دنیای کاغذی خارج شدیم و سامانه میعاد را راه اندازی کردیم و فرد هیچگونه اطلاعاتی را بر روی فرم کاغذی پر نخواهد کرد. افتتاح حساب و صدور کارت در کمتر از ۴ دقیقه انجام می شود و در سامانه میعاد کاغذ برای تشکیل پرونده و افتتاح حساب استفاده نمی شود.

 

 

وی بابیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۲ موفقیت مهم در عرصه بین الملل کسب کرده است . از طرف مجله بانکر سومین بانک برتر جهان اسلام در زمینه قرض الحسنه را توانستیم کسب کنیم. همچنین از سوی سازمان همکاری اسلامی جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به بانک مهر ایران در سال ۲۰۱۸ اهدا شد.

 

 

 

 

صابری تصریح کرد: در سال جاری از ۳۱ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پیش بینی شده تا کنون ۲۴ هزار فقره محقق شده است و در سال گذشته توانستیم ۲۹ هزار فقره پرداخت کنیم که از این تسهیلات ۳۰۵ فقره تسهیلات ازدواج انجام شده است.

 

 

 

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر با بیان اینکه تسهیلاتی برای حمایت از کالای ایرانی در دستور کار قرار دادیم گفت : در این طرح بجای پرداخت وام های کلان که بازپرداخت آن هم همیشه دچار مشکل است تسهیلات را برای مصرف کنندگان در نظر گرفتیم و با این کار قدرت خرید مردم افزایش پیدا کند.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا