پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25154
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: باران به برخی تاسیسات زیربنایی و مبلمان شهری آسیب زده اما میزان خسارت‌ها در حال بررسی است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 27 آذر 1398 - 11:08

جهانگیر دهقانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر در گفت‌وگو با صدای استان، بیان کرد: بارش مداوم باران در روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه باعث آبگرفتگی معابر، بسته شدن برخی جاده‌ها و سیلابی شدن رودخانه‌ها در نقاط مختلف استان به ویژه نقاط جنوبی استان شد.

او با اشاره به اینکه جم با ۱۷۸.۹ میلیمتر بیشترین بارندگی را در استان داشته است، ادامه داد: بارش‌های خوبی در این مدت داشتیم که منافع فراوانی برای استان داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: باران صبح دیروز در شمال و مرکز استان و صبح امروز در جنوب استان پایان یافته و اکنون به فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی اعلام کرده‌ایم میزان خسارت‌ها را بررسی و اعلام کنند.

دهقانی بیان کرد: مبلمان شهری، تاسیسات زیربنایی از جمله برق و راه از باران‌های مداوم دو سه روز گذشته خسارت‌هایی دیده‌اند که پس از بررسی، اعلام خواهد شد.

او تاکید کرد: شواهد نشان می‌دهد خسارت‌ها زیاد نبوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر بیان کرد: اکنون فقط جاده ساحلی بوشهر-گناوه که از عصر دیروز بسته شده به علت ورود آب از بالادست همچنان بسته است و جاده روستای کردلان در شهرستان دشتی.

دهقانی، با اشاره به آماده باش دستگاه‌های امدادی همزمان با فعالیت سامانه بارشی، گفت: نیروهای امدادی در مناطق آسیب دیده حضور یافتند و به مردم کمک کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا