جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25150
تعداد نظرات: ۰

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: ریزش کوه در محور ارتباط سیراف جم ، شیرینو گله دار در جنوب این استان به سمت استان فارس خسارت جانی و مادی نداشت.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 27 آذر 1398 - 11:05

سرهنگ جابر پاپری شامگاه سه شنبه در گفت وگو با صدای استان افزود: محور سیراف – جم و شیرینو- گله‌دار در جنوب استان بوشهر بعنوان یکی از محورهای کوهستانی به‌علت شدت بارندگی‌ها با ریزش کوه روبه‌رو شده بود که با تلاش نیروهای راهداری استان باز و در زمان حاضر تردد انجام می‌شود.

وی یادآورشد: ریزش کوه در شانه جاده محور عسلویه – لامرد اتفاق افتاده است و هیچ برخوردی با خودروهای عبوری در این محور نداشته است.

پاپری اضافه کرد: هم اینک تمام محورهای ارتباطی استان بوشهر باز و ترافیک روانی برقرار است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر اظهارداشت: تنها محور ساحلی بوشهر- گناوه حدافاصل جزیره شمالی – جنوبی بدلیل آبگرفتگی مسدود است.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: براساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان روز دوشنبه ستاد اضطراری مدیریت بحران در استان تشکیل و افزون بر آماده‌باش همه نیروهای خدماتی و امدادی تمام مرخصی‌ها و ماموریت مدیران دستگاه‌های اجرایی لغو شد.

مهرداد ستوده افزود: بارش‌ها در این ۲ روز بسیار خوب بود به گونه‌ای که میانگین بارش‌های استان بوشهر تا به امروز ۲۱۳ میلی‌متر است این درحالی است که سال گذشته در این تاریخ ۱۹۵ میلی‌متر باران برای استان به ثبت رسیده بود.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت آبگرفتگی معابر، ریزش کوه‌ها و در شهرستانهای جنوبی آبگرفتگی منازل مسکونی شهری و روستایی را داشتیم که افزون بر امداد رسانی با همت نیروهای راهداری همه محورها باز شد و در زمان حاضر تنها محور ساحلی گناوه – بوشهر است که از مسافران و گردشگران می‌خواهیم از مسیر جایگزین که محور گناوه – برازجان است استفاده کنند.

ستوده گفت: باتوجه به اینکه استان بوشهر استان کم آبی است در دولت ۱۲ توانستیم پنج سد را در استان اجرا و امروز سدها آبگیری شدند و این نوید را به مردم استان می‌دهیم که در تابستان آینده مشکلات کم آبی در بخش آشامیدنی و کشاورزی به کمترین میزان برسد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا