جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25139
تعداد نظرات: ۰

متاسفانه کسانی که باید پیگیر سهم بیشتر این بودجه باشند ورود نمی کنند ، که لاقل در بودجه و هزینه کرد هم لاقل رتبه بالایی کسب کنیم و از وضعیت هجدهم به یک رتبه های دهم یا بهتری برسیم .   « صدای استان »؛ مهرزاد آسایش عضو شورای شهر بوشهر در نشست شورای شهر…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 26 آذر 1398 - 13:07

متاسفانه کسانی که باید پیگیر سهم بیشتر این بودجه باشند ورود نمی کنند ، که لاقل در بودجه و هزینه کرد هم لاقل رتبه بالایی کسب کنیم و از وضعیت هجدهم به یک رتبه های دهم یا بهتری برسیم .

 

« صدای استان »؛ مهرزاد آسایش عضو شورای شهر بوشهر در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت : در خصوص دخل و خرج و منابع هزینه کرد استانی ، ما از لحاظ درآمدی در کشور هفتمین استان برتر کشور هستیم .

 

باید بدانیم هفت استان هستند که در حال تأمین منابع مالی کشور هستند . بوشهر به عنوان هفتمین استان نزدیک به پنج هزار و دویست میلیارد ریال درآمد دارد که از این ره آورد بازگشت سرمایه‌ای نیز در استان داشته باشیم که این اتفاق نمی‌افتد.

 

اما در بخش عمرانی که باید اتفاقات مهمی در استان رقم بخورد هجدهمین استان در تخصیص بودجه هستیم . متاسفانه کسانی که باید پیگیر سهم بیشتر این بودجه باشند ورود نمی‌کنند، که لاقل در بودجه و هزینه کرد هم رتبه بالایی کسب کنیم و از وضعیت هجدهم به یک رتبه‌های دهم یا بهتری برسیم .

 

او همچنان این موضوع را یک ظلم در حق استان بوشهر دانستند و استان‌هایی که منابع درآمدی کمتری در بوشهر دارند سهم بیشتری از بودجه های عمرانی دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا