شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25136
تعداد نظرات: ۰

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: فردی کلاهبردار و جاعل در پوشش مامور قلابی پلیس در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.     به گزارش« صدای استان »؛ سرهنگ فرهاد آراوند افزود: ماموران پلیس آگاهی دشتستان در پی دریافت اخبار موثق مبنی براینکه شخصی به مطب یکی از پزشکان شهر برازجان مراجعه و با ارائه مدارک…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 26 آذر 1398 - 12:49

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: فردی کلاهبردار و جاعل در پوشش مامور قلابی پلیس در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

 

 

به گزارش« صدای استان »؛ سرهنگ فرهاد آراوند افزود: ماموران پلیس آگاهی دشتستان در پی دریافت اخبار موثق مبنی براینکه شخصی به مطب یکی از پزشکان شهر برازجان مراجعه و با ارائه مدارک جعلی خود را مامور پلیس معرفی و علاوه بر بازرسی‌های مکرر قصد اخاذی از آن مطب را داشته اقدام‌های لازم برای شناسائی و دستگیری وی آغاز شد.

 

 

وی بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام تحقیقات لازم متهم در شهر برازجان شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

آراوند ادامه داد: از متهم یک رشته دستبند، یک عدد مهر اسم، یک عدد کارت شناسایی جعلی و یک دستگاه اسپیکر کشف شد.

 

 

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: متهم در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجه قضائی شد.

 

 

آراوند توصیه کرد: شهروندان با هوشیاری و دقت لازم فریب افراد کلاهبرداری که خود را به عنوان ماموران ادارات دولتی و غیره معرفی می‌کنند نخورند و در صورت مشاهده چنین مورد سریع از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع سازند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا