پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25133
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم گفت: در دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران قرمزپوش پایتخت قرار می‌گیرد. به گزارش « صدای استان »؛ عباس دراهکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، با اشاره به دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس از…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 26 آذر 1398 - 11:53

صدای استان : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم گفت: در دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران قرمزپوش پایتخت قرار می‌گیرد.

فقط ۱۰ درصد ورزشگاه تختی در اختیار قرمزها/ افتتاح هتل جم توسط پرسپولیسی‌ها

به گزارش « صدای استان »؛ عباس دراهکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، با اشاره به دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: همه چیز برای برگزاری این مسابقه در شهرستان جم فراهم شده و ورزشگاه تختی نیز مشکلی ندارد و آماده میزبانی از این رقابت حساس است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم افزود: بلیط فروشی این مسابقه از طریق سامانه الکترونیکی انجام می‌شود و هواداران با همراه داشتن کارت ملی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

وی بیان کرد: فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس قرار خواهد گرفت و از بعد از پر شدن جایگاه هواداران پرسپولیس دیگر امکان خرید بلیط توسط آن‌ها وجود نخواهد داشت.

دراهکی از رفع مشکل نبود هتل در جم خبر داد و گفت: هتل جم قبل از دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی افتتاح می‌شود و تیم‌های لیگ برتری دیگر مجبور نیستند در عسلویه اسکان یابند و با افتتاح این هتل که احتمالا توسط پرسپولیسی‌ها انجام می‌شود تیم‌های لیگ برتری در شهر جم اسکان می‌یابند.


برچسب ها: #پرسپولیس
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا