چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25127
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مسیگر گفت: امیدوارم داوران در بازی‌های ما واقعا دچار اشتباه شوند، هرچند بعید می‌دانم این طور باشد، زیرا اشتباه هم حدی دارد. به گزارش « صدای استان »؛ مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از وقتی کریستیچوویچ هدایت شاهین شهرداری را برعهده گرفته، به…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 26 آذر 1398 - 11:44

صدای استان : مسیگر گفت: امیدوارم داوران در بازی‌های ما واقعا دچار اشتباه شوند، هرچند بعید می‌دانم این طور باشد، زیرا اشتباه هم حدی دارد.

به گزارش « صدای استان »؛ مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از وقتی کریستیچوویچ هدایت شاهین شهرداری را برعهده گرفته، به نسبت هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج خوبی گرفتیم و از نظر فنی هم عملکرد بهتری داشتیم. بازی‌های خوب و امتیاز‌هایی که در هفته‌های اخیر کسب کردیم، باعث شده تا هواداران امیدوارتر شوند و ما هم از عملکرد سرمربی تیممان رضایت داریم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری در خصوص اعتراضات بازیکنان و اعضای این باشگاه به عملکرد داوری در دیدار با استقلال و صحبت‌های سرپرست تیم که از انتخاب داوران کم تجربه برای بازی‌های شاهین شهرداری انتقاد کرده بود گفت: امیدوارم داورانی که برای بازی‌های ما انتخاب می‌کنند، فقط کم تجربه باشند، نه سفارش شده. وقتی داوران یک بار، ۲ بار و ۳ بار اشتباه کنند، واقعا اشتباه است، اما اگر این اتفاق ۱۰ بار بیفتد، دیگر اشتباه نیست.

مسیگر افزود: در خصوص ناداوری‌های صورت گرفته در بازی‌های شاهین شهرداری، به سازمان لیگ نامه ارسال کردیم و امیدواریم که عملکرد داوران به خاطر اشتباه آن‌ها باشد. البته ما بعید می‌دانیم اتفاقاتی که در بازی‌های ما می‌افتد، یک اشتباه ساده باشد.

او در خصوص برنامه‌های نقل و انتقالاتی شاهین شهرداری در نیم فصل گفت: با میشو یک نشست برگزار خواهیم کرد و او لیست بازیکن مورد نیازش برای پست‌هایی که در آن ضعف داریم را به ما اعلام خواهد کرد. پس از آن با گزینه‌های مدنظر او مذاکره خواهیم کرد تا در صورت امکان آن‌ها را جذب کنیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا