جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 25100
تعداد نظرات: ۰

به گزارش “ورزش سه”، روح اله باقری یکی از بازیکنان خارج شده از لیست استقلالی ها بود که به همراه سیدمهدی رحمتی و فرشاد محمدی مهر راهی مشهد و تیم شهرخودرو شدند. باقری که در جمع استقلالی ها خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر نشان داد و موفق شد رضایت هواداران…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 25 آذر 1398 - 14:32

به گزارش “ورزش سه”، روح اله باقری یکی از بازیکنان خارج شده از لیست استقلالی ها بود که به همراه سیدمهدی رحمتی و فرشاد محمدی مهر راهی مشهد و تیم شهرخودرو شدند. باقری که در جمع استقلالی ها خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر نشان داد و موفق شد رضایت هواداران این تیم را به دست بیاورد، از ابتدای فصل کم و بیش برای شهرخودرویی ها به میدان رفت و به عنوان مهاجم پلن دوم یحیی گل محمدی محسوب می شد تا اینکه امروز و دو روز پس از دیدار اخیر این تیم برابر نساجی که اتفاقا باقری در آن نیز به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، با دستور یحیی گل محمدی، این مهاجم در اختیار باشگاه قرار گرفت تا درباره وی تصمیم گیری شود.

 

به این ترتیب می توان گفت مهاجم سابق استقلالی ها و فعلی شهرخودرو اولین بازیکن رسمی جدا شده در فصل نقل و انتقالات زمستانی محسوب می شود که می تواند به پیشنهادات احتمالی خود برای ادامه دوران فوتبال فکر کند.


برچسب ها: #استقلال
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا