شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25081
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ثبت نام طرح ملی اقدام مسکن از سه شنبه ۲۶ آذر به مدت سه روز در استان بوشهر آغاز می‌شود. به گزارش «صدای استان»؛ فرزاد رستمی افزود: سهمیه استان با مجموعه شهر جدید عالیشهر دو هزار و ۴۹۰  واحد است و متقاضیان می توانند به…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 25 آذر 1398 - 14:10

صدای استان : مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ثبت نام طرح ملی اقدام مسکن از سه شنبه ۲۶ آذر به مدت سه روز در استان بوشهر آغاز می‌شود.

به گزارش «صدای استان»؛ فرزاد رستمی افزود: سهمیه استان با مجموعه شهر جدید عالیشهر دو هزار و ۴۹۰  واحد است و متقاضیان می توانند به صورت برخط در نشانی ten.mrod.ir  ثبت نام کنند.

وی گفت: این طرح شامل کسانی می‌شود که خود یا افراد تحت تکفل آنها از ۲۲ بهمن ۵۷ زمین یا تسهیلات یارانه‌ای از دولت دریافت نکرده باشند و از اول فروردین ۸۴ زمین یا منزل مسکونی نداشته و پنج سال در شهر مورد نظر سکونت داشته باشند.

رستمی افزود: برای ثبت نام نیاز به ۳۰ درصد آورده متقاضی و بقیه تسهیلات ۱۸  درصد ۷۵ تا صد میلیون تومانی است .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در بوشهر مسکن مهر فاقد متقاضی نداریم و در برازجان هم مسکن مهر تعیین تکلیف شده است گفت: تا پایان سال  پرونده های غیر حقوقی مسکن مهر استان به طور کامل بسته می شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر هم گفت: اولویت اول ثبت نام از متقاضیان  طرح ملی اقدام مسکن  شهر بوشهر و عالیشهر می باشد که حداقل ۵ سال سکونت در شهر بوشهر یا عالیشهر داشته باشند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا