شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24982
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: استان بوشهر قطب ورزش‌های ابی و ساحلی کشور در رشته فوتبال ساحلی و قایقرانی است و در رشته هندبال و والیبال نیز این شرایط وجود دارد. به گزارش « صدای استان » به نقل از تسنیم؛ احمد بهروزیان‌فرد در نشست شورای اداری اداره کل ورزش…

تاریخ انتشار: شنبه ، 23 آذر 1398 - 10:58

صدای استان : مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: استان بوشهر قطب ورزش‌های ابی و ساحلی کشور در رشته فوتبال ساحلی و قایقرانی است و در رشته هندبال و والیبال نیز این شرایط وجود دارد.

به گزارش « صدای استان » به نقل از تسنیم؛ احمد بهروزیان‌فرد در نشست شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر  با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان از تکمیل ۷۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تا پیش از دولت تدبیر و امید بیش از ۸۰ پروژه ناتمام در استان وحود داشت که برای تکمیل آنها ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت که  هم اکنون ۷۰ درصد این پروژه‌ها تکمیل و مابقی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1398/09/20/1398092010434561419097474.jpg

وی، به سازماندهی ۷۷ هزار ورزشکارسازمان یافته استان بوشهر اشاره کرد و گفت: این ورزشکاران در قالب ۴۹ هیئت ورزشی مرکزی و ۳۶۵ هیئت ورزشی شهرستانی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر  با بیان اینکه در ۲۸ رشته ورزشی  ورزشکاران استان عضو تیم‌های ملی هستند خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۴ رشته عضو ثابت تیم ملی هستند.

بهروزیان‌فردبه موفقیت ورزشکاران بوشهری در عرصه مسابقات ملی پرداخت و خاطر نشان کرد : برای نخستین بار فاطمه کرم‌زاده ملی پوش تیراندازی استان سهمیه المپیک ۲۰۲۰  توکیو را کسب کرد و در رشته دو ومیدانی جانبازان نیز محمدرضا احمدی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شد.

وی با اشاره به فراهم بودن برگزاری اردوهای تیم ملی گفت:در نیمه دوم سال با توجه به  شرایط خوبی آب هوایی شرایط برپایی اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری  در استان بوشهر فراهم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید و توجه به ورزش‌های آبی و ساحلی بیان کرد: استان بوشهر قطب ورزش‌های آبی و ساحلی کشور در رشته فوتبال ساحلی و قایقرانی است و در سایر رشته‌ها از جمله هندبال والیبال نیز این شرایط وجود دارد.

بهرویان‌فرد از برگزاری بیش از ۸۰ برنامه نشاط اجتماعی در شهر و روستاهای استان بوشهر تا پایان سال خبرداد و افزود:این برنامه‌ها در قالب پیاده‌روی خانودادگی، کوه پیمایی،دوچرخه سواری عمومی و بازی‌های بومی محلی وجشنواره ورزش خانوادگی برگزار می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا