چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24976
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: هنر بهترین مولفه انتقال فرهنگ است و تحقق این مهم وظیفه همه افراد جامعه می‌باشد.     « صدای استان » ؛ فاطمه کرمپور در آیین اختتامیه نمایشگاه شکوه هنر و تقدیر از غرفه داران نمایشگاه ضمن تبریک روز دانشجو، بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 20 آذر 1398 - 11:26

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: هنر بهترین مولفه انتقال فرهنگ است و تحقق این مهم وظیفه همه افراد جامعه می‌باشد.

 

 

افتتاحیه نخستین نمایشگاه کشوری افراد معلول در فرهنگستان هنر« صدای استان » ؛ فاطمه کرمپور در آیین اختتامیه نمایشگاه شکوه هنر و تقدیر از غرفه داران نمایشگاه ضمن تبریک روز دانشجو، بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان کشور هستند که با طرح ها و ایده های نو جامعه را به رشد و پیشرفت می رسانند.

 

 

وی اظهار کرد: جوانی و نوجوانی نماد شادابی و نشاط، توانایی و خواستن است که کشور ایران با داشتن چنین قشر تاثیرگذاری، از این ویژگی بارز جهت رشد و ارتقاء برخوردار می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد بوشهر با اشاره به اینکه اثر باید در راستای تاثیرگذاری و ماندگاری باشد، ادامه داد: نقش هنرمند در خلق اثر هنری پررنگ است و باید ذائقه های مخاطب را در اولویت قرار دهد.

 

 

این مسئول با بیان اینکه هنر بهترین مولفه انتقال فرهنگ است، افزود: هنر بیان احساساتی است که با تولید آن طراوت و شادابی را به جامعه انتقال می دهد.

 

 

کرمپور عنوان کرد: حضور دانشجویان در کنار هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای یک اتفاق ویژه بود که علاوه بر تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات بخش حوزه فرهنگ و هنر، موجب شناسایی هنرمندان با استعداد زیادی شد.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها احیاء فرهنگ و هنر آن منطقه است که باید با همکاری و حمایت، میراث گرانبهایی که به ما رسیده را انتقال دهیم.

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا