جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24972
تعداد نظرات: ۰

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: خبرگزاری ایسنا همواره بدون وابستگی به جناح و یا مجموعه خاصی، با صداقت و بدون حب و بغض به فعالیت رسانه ای پرداخته است.     « صدای استان »؛ علی احمدی زاده با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ۲۰ سالگی خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: جهاد دانشگاهی علاوه…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 20 آذر 1398 - 11:22

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: خبرگزاری ایسنا همواره بدون وابستگی به جناح و یا مجموعه خاصی، با صداقت و بدون حب و بغض به فعالیت رسانه ای پرداخته است.

 

 

علی احمدی زاده« صدای استان »؛ علی احمدی زاده با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ۲۰ سالگی خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: جهاد دانشگاهی علاوه بر حوزه های علمی، آموزشی و پژوهشی همواره به عنوان یک نهاد فرهنگی خوشنام فعالیت کرده و حدود ۱۰ مرکز فرهنگی از جمله خبرگزاری های معتبر و فعال ایسنا و ایکنا به عنوان زیر مجموعه بخش فرهنگی آن فعالیت دارند.

 

وی ادامه داد: خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا» به عنوان تنها خبرگزاری با هویت دانشجویی و نخستین خبرگزاری غیردولتی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بدون وابستگی به جناح و یا مجموعه خاصی، و با صداقت و بدون حب و بغض به فعالیت رسانه ای و آگاهی بخشی در حوزه مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و… پرداخته است.

 

وی تاکید کرد: این مجموعه جوان و پویا با استفاده از سرمایه‌ های اندیشه، صداقت و با تکیه بر توان، خلاقیت، علم و نوآوری جوانان به ویژه دانشجویان عزیز همواره توانسته در دوره های مختلف و مسائل مختلف تاثیرگذار و جریان ساز باشد.

 

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر با اشاره به رسالت و مسئولیتی که رسانه ها بر دوش دارند، گفت: این رسانه خبری از ابتدای تاسیس تا امروز توانسته نقش دانشگاهیان و قشر دانشجو را در توسعه فضای رسانه‌ای کشور تعریف کرده و در راستای رشد و ارتقای آگاهی‌های جامعه در حوزه های مختلف علمی و فناوری، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی هنری، ورزشی و… بپردازد.

 

احمدی زاده با مروری بر بیست سال فعالیت خبرگزاری دانشجویان ایران، یادآور شد: فعالیت صادقانه و تلاش در جهت رساندن صدای مردم به مسئولین و قرار گرفتن در حلقه ارتباطی بین اقشار مختلف مردم، دانشجویان و جامعه دانشگاهی، نخبگان و مسئولین و تلاش و کوشش در جهت رسیدگی به مطالبات و پیگیری مشکلات و کمبودها تا حصول به نتیجه قابل تقدیر است.

 

این مسئول با تبریک مجدد بیست ساله شدن «ایسنا» و همچنین آغاز به‌ کار «باشگاه دانشجویان ایسـنا» تصریح کرد: بی شک این اقدام گام دیگری در مسیر معرفی فعالیت‌های دانشجویان در کانون‌ها، انجمن‌های علمی و نشریات دانشجویی و ایجاد شرایط لازم برای اطلاع‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر فعالیت‌های دانشجویی در مناظر عمومی جامعه و در نتیجه ایجاد نشاط و پویایی در دانشگاه‌ها و انعکاس اقدامات علمی و فرهنگی دانشجویان و کمک در راستای تقویت فعالیت‌های دانشجویی است.

انتهای پیام


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا